2008年9月14日星期日

我和尋回犬的十個約定

13 September 2008


今日我與老公可以拍住拖去睇戲,好耐未試過喇!上年老公幫人、我得益,老公同事送左2張UA coupon比我地,老公一直都冇話要睇戲,尋日晏晝老公來電‧‧‧


老公:果兩張coupon明天到期,我地明天去睇戲。
我:睇咩戲丫?
老公:睇狗果套。
我:是但喇!


老公不論大與小既狗都怕,但佢唯一唔怕係〝金毛尋回犬〞,佢仲好鍾意添啵!之前高佬叔叔養左2隻狗,分別係曲架和金毛尋回犬,自從見過金毛後,老公就鍾意,仲好錫隻金毛添!每次去到都會主動摸和同佢玩,直到高佬叔叔將牠送比人,佢都唔捨得。老公覺得金毛好乖好馴,對佢唔會有殺傷力。


今日去睇戲前要陪阿B去幼兒導師@協康會,所以問娣婦和肥仔上完堂後就一齊去沙田行街,跟住食飯,然後我與老公就去〝沙田UA〞睇戲,佢地當然冇問題喇!


我地約好係食野地點等,不過,娣婦剛係公司食左月餅,所以冇食野。由於轉左廚師得幾樣選擇,我地就食左好難食既午餐,跟住就去〝協康會〞,上完堂肥仔提意行路去巴士,嘩!烈日當空,大家身都濕晒,仲要等車真辛苦。


上到巴士都冇乜冷氣,老公與肥仔坐車後,而我與娣婦就坐前面4個位,但我就係住倒頭位,陸陸續續有好多人上車,其他乘客都話熱,我見老公坐係肥仔與一名較肥胖女仕中間,鈍時變成沙甸魚。


巴士去到城隧有好多人落車,佢地由車尾行過來,我見老公件衫腰間打橫有水跡,肥仔又話熱到衫都濕晒,老公隨著人潮就去搵司機。


老公:可唔可以開大D個冷氣?
司機:set左冇得教。


老公就炒低左個車牌和司機員工編號,去到新城市老公就打電話去九巴反映,老公只係反映,並沒唔係投訴個司機,答覆係會叫維修人員去睇下。


我地去到租車後道揚鑣,肥仔與娣婦帶阿B去BB餐廳換片和帶阿B去食BB餐,而我與老公就去戲院換戲票,再回去找他們,我地睇〝我和尋回犬的十個約定〞夜晚9點半。



頭先lunch娣婦冇食野,離開BB餐廳,娣婦自行去買小吃,回來買左2杯雪糕,因為買2杯化算D,送左一杯給我吃。



我地再行多一陣就去食野喇!晚餐就係〝宜傢〞攪掂,嘩!成車都係野食,係咪好豐富呢?今日冇牛,所以我地係食〝豬扒配蘋果汁〞,味道一般肉質好〝鞋〞,比起煲湯豬肉還要〝鞋〞,而娣婦就吃〝燒煙鴨胸〞,阿B就緊係食兒童餐喇!仲有必點既肉丸。



晚餐食完就行一陣,再送佢地去搭車,巴士未開,我與老公就不停與阿B拜拜,車上既乘客都望住我地兩個傻瓜。


時間尚早,我地再去行下,我突然想食甜品,最快捷就緊係食雪糕喇!去到〝7-11〞冇軟雪糕,老公提意去〝麥麥〞食新地,我緊係冇問題喇!老公想要焦糖味,但而家停產,咁就與我一樣要士多啤梨,但要走花生。



食埋甜品就滿足到極點,時間又啱啱好。套戲都唔錯,有攪笑位和喊位,但喊位並不多,我只是去到尾聲,女主角拎住阿媽本晝簿時~才有喊。不過,配音就唔係好得,始終差D。



4 則留言:

  1. 好唔好睇呀套戲!好得意呀隻金毛!
    [版主回覆09/15/2008 01:19:00]都OK架!不過,唔係想像中咁多喊位,

    回覆刪除
  2. 我都好想睇呢套戲呀..但我地似乎"忟水"D嘞..成日都冇時間入戲院既..可能要等出DVD先可以買返屋企睇lu..
    BTW, 食左個溫暖牌月餅了..只係塊皮厚左D..味道尚算OK既..繼續努力吧
    [版主回覆09/15/2008 01:21:00]我都估到個月餅唔多掂,不過,我剛吃左新整既迷你,呢個OK,下年我再整過比你喇!應該好味架喇!等我丫~

    回覆刪除
  3. 我都想睇呢套,但我後來又去了睇另一套了....
    [版主回覆09/15/2008 23:47:00]你真係好成日都去睇戲。

    回覆刪除
  4. 可能這幾天太熱啦,我每次坐巴士都覺得d冷氣唔夠凍 ~
    [版主回覆09/16/2008 07:25:00]真係熱得好辛苦,唔多想郁。

    回覆刪除