2008年9月13日星期六

幼兒導師@協康會

13 September 2008


今日原本只係與老公去睇戲,但早上十點幾肥仔來電就加插多一個節目‧‧‧


肥仔:今日陪唔陪阿B去協康會?
我:乜今日咩?幾多點丫?
肥仔:2點半去到。
我:但我地一陣要出去啵!吖~咁我地可以去完先睇戲。


阿B係食野果到已開始有D眼訓,但仍然咁鬼馬。



睇得幾肉緊~



阿B見過〝幼兒導師〞評語係,而家只係做到歲半既工作,
所以借左串珠仔既道具返屋企練。



丈丈與阿B好似〝阿笨與阿占〞,但又好溫馨。



阿B與丈丈行左一段,輪再和肥老豆騎膊馬喇!



阿B又坐到成個〝馬蘭佬〞咁!棟晒腳~



我地坐巴士去左沙田行街,阿B去左〝BB餐廳~一田〞食BB餐,順便換片。
今次去見到有個磅添啵!BB又可以係果到磅下重。



阿B又有新玩具玩喇!呢舊野係一田買既!



阿B去到〝宜傢〞又話要試下D梳化喎!



佢見到張床仲歡喜添啵!差D想跳上床訓丫~



之後上返BB車又唔多順超勒!



我地係〝宜傢〞開餐,阿B當然又係喇!阿B話要自己食丫~叻仔!



1 則留言:

  1. 亞 B 真叻仔,自已食飯啦 ~ ~
    [版主回覆09/16/2008 07:21:00]自從返學後食得叻左好多。

    回覆刪除