2008年9月2日星期二

來來回回

尋晚老公睇左新聞估今朝可能會塞車,就叫我7點半要叫佢起身,超~我朝朝都係7點半叫架喇!要你大少起先得架!今朝又係由7點半叫到7點8過D先起身,所以我都冇再訓~醒晒,老公起身又有頭痛。


我尋晚都有考慮過今日搵熊貓姐姐食lunch,但天氣實在熱氣迫人唔想出街,之不過今朝又心血來潮想出去,咁就約熊貓姐姐食lunch喇!


我係網上搵到既月餅食譜幾乎全都是迷你,我只搵到一個係大月餅,但有D材料又冇,一陣順手買埋先,咁今日應該可以開工整喇掛!


我提早半個鐘出門口去行書局,因為熊貓姐姐同事想買自家製曲奇小蛋糕,若然我經過書局就幫佢買,但唔趕、唔駛專登去買,我咁得閒緊係冇問題喇!仲未夠鐘就睇下書先,睇到咁上下先買本書。


我等熊貓姐姐期間阿媽來電話:『阿B撞瘀@學校。』,聽完我就好擔心,一陣返唔返去睇佢好呢?呢個鐘數返去實訓左架喎!熊貓姐姐見到我就讚我件衫靚。


我:呢件係上次果件既代替品。
熊貓姐姐:我覺得仲靚過果件啵!
我:我阿婆尋日話我著呢件衫好似個肥婆,但又著得我幾靚。
熊貓姐姐:唔係丫~都唔係肥呀!


今次我地去食麵,雖然,呢間係貴,但係味道真係唔錯。熊貓姐姐食〝雪菜肉絲湯麵〞,我原本都諗住食呢款,但又想試下其他,最後叫左〝麻辣雞塊湯麵〞,我覺得麻辣中帶D咖哩feel,味道幾好。熊貓姐姐話呢到D辣椒醬好味。



今次我去〝橘子〞買個迷你月餅模,再加多個換模印。熊貓姐姐比左張卡我,係去〝橘子〞買野有95折,但我次次都忘記用,今次我已放定係銀包,但都係唔記得~真係冇記性。


我其他要買既野〝二德惠〞平D,我樣樣都買齊係冇〝金獅糖漿〞,售貨員話上星期返左貨2個鐘就售罄,咁我就走返落去〝橘子〞買喇!去到又冇貨,仲話到到都斷晒貨,話太古都一樣,一樣就上返去〝二德惠〞買平3蚊支架。


我都行樓梯上落咋!但有D麻煩要行來行去,不過,夾夾埋埋都抵番既!



我搭港鐵回去,阿媽來電話同阿B去剪髮,所以我決定返去睇下阿B。我去過平時阿B去開果間唔見人,可能未到掛返上去睇下先,返到去鐵閘都未開老豆就話去3樓左剪髮,我又拿拿淋落去,去到仲剪緊,好在阿B塊面只係瘀左少少啫!我陪左阿B訓覺就走人。


晏晝老公來電晚餐要食烏冬和炒通菜唔要腐乳,我要諗多樣餸~好難諗丫!餸份量買得少又唔係咁好意思,唯有又煮麻醬洋蔥炒肥牛喇!


老公差不多一人獨享碟〝蒜椒炒通菜〞,我都覺得好好味。



3 則留言:

  1. 好期待你個月餅呀!!!! 我早幾日都o係二德惠買o左做月餅o既饀呀, 我諗住整冰皮月餅呀, 呵..呵...呵...
    [版主回覆09/03/2008 08:14:00]我都好期待你既冰皮,你整既一定唔錯。

    回覆刪除
  2. 好期待你的月餅製成品呀 ~  ~
    [版主回覆09/03/2008 13:06:00]我整好喇!不過,唔係好得。

    回覆刪除
  3. 我呢邊月餅好貴呀! 我都好想試整月餅, 但搵唔到月餅模賣! 祝妳成功!
    [版主回覆09/03/2008 21:00:00]通常都係外地買家鄉野都係好貴,一係就冇得賣,我會努力架喇!

    回覆刪除