2008年9月7日星期日

老公盡公民責任

老公係一個好公民,因為佢每屆都會去投票,就算佢而家搬左,都會返回佢以前屋企果區投票。


今日起身老公話佢左邊膝蓋腫,尋晚已經腫左和有D痛,但佢都堅持要去投票。高達叔叔住老公以前家附近,我地差不多到投票站就電聯高達叔叔,等佢出門口去去投票,而我唔係呢區更加唔係選民,所以我就去商場睇下野。


吓~又被我搵到個水杯阿B啱用啵!我搵左好多地方都搵唔到呢類杯。



投完就搭小巴出旺角,街有好多人撞到〝Motorola〞有宣傳活動。



高達叔叔想買相機,不過,佢想左好耐,都未決定到買邊部,最後都係冇買。我地又去睇玩具和模型咁喇!行行下又食下野。



我都行到隻腳和腰有D痛,可能負磅掛,所以要減下喇!行到約6點半就坐小巴回我地家附近商場再行一陣。我睇中左對鞋,但行左幾間都冇我個size,好難得睇得啱架嘛!雖然,買唔到鞋,但我買到玩具,我仲買多一盒比阿嫂添啵!阿嫂都係米奇迷,



晚餐煮麵食,加個自併小食併盤,仲有飯後果添!老公唔鍾意吃生果,所以我與高達叔叔每人一個桃駁梨。




1 則留言: