2008年9月15日星期一

酷熱@香港迪士尼

今次係我第3次去〝香港迪士尼〞玩,頭2次都係唔駛錢,雖然,今次要錢,但都好平。


事原Benz哥哥有4張票,而肥阿哥又識人可以免費帶3個人入場。我地有8大1小,咁得7張票,所以我地得一個人要買票,而張票就由我、老公、肥仔和娣婦每人出1/4價錢再9折買,係咪好低呢?咔~咔~


〝香港迪士尼〞計埋今次我除〝馳車天地〞外,全部都玩晒!下次有機會一定要玩到。肥阿哥話要錢真唔來,唔駛錢就考慮下,而Benz哥哥話下次〝咪攪〞。



今日真係熱氣迫人,不過,都冇損我去見米奇既心情。平時我十點鬆D就會入到去,今次我地食埋野先入去,就比平時晏左D咁,一入到車廂就見到米奇喇!



今日比之前兩次少人。



我地入到去係〝美國小鎮大街〞見到米奇冇乜人排隊影相啵!我與阿嫂呢兩個米奇粉絲就即跑過去,點知米奇要走,叫我地1點55分去〝幻想世界〞影,咁我地入左去商店嘆冷氣先,跟住就坐火車入去〝幻想世界〞。



我地去到〝幻想世界〞又見米奇,去排隊先,排排下又話要休息15分鐘,乜咁黑架!D相係佢地行返嚟時影架!不過,影唔到米奇和米妮錫錫。老公話呢D卡通人物全部都係由女仔扮架!




一見到巴斯就知我地係〝明日世界〞喇!



我地玩完〝飛越太空山〞,雖然,係第3次玩都好驚,阿嫂係出面幫我地看守物品,肥仔和娣婦就係乘涼地方看守阿B覺豬。



我地去左〝巴斯光年星際歷險〞拎Fastpass,又去〝幸會史迪仔〞、〝馳車天地〞拎Fastpass,但同一時間同一個地方唔可以拎多過一次。



玩完〝飛越太空山〞都未夠鐘,所以我地就自行排隊玩。肥阿哥講我先知,原來架車可以郁左右架!只要郁車上既操控杆就可以。我玩完落車時,唔小心又摧到隻腳又瘀又痛,直徑都有6cm架!



老公有D肚餓,又撞啱巡遊去唔到〝皇室宴會廳〞,每次都係去呢間。我地就去試新野,去左〝彗星餐廳〞。果D只係吃包,又淨係得單餐和套餐,單餐成四十蚊,而套餐最平都要56蚊,所以呢餐又食左百幾蚊,仲要一D都唔好食。



食飽飽就去排隊睇〝幸會史迪仔〞,佢好得意架!好受小朋友歡迎。我地排隊時發生左打尖事件,大家都唔明個樣都好文明下架!點解會咁盟塞和打尖呢?




小小世界係我第一次去,不過,就有D失望,原來去坐下船咁,冇其他野玩,行去坐船未行到都兜到頭都暈。




我地又去左〝森林河流之旅〞,起初都係排廣東話,嘩~好長龍啵!阿嫂提意去排普通話,橫掂都係唔會聽佢講咩,最後我地去晒聽英文,跟住有廣播話英文仲有3分鐘上船,就有好多人過擋勒!




玩完時間都唔早,想係放煙花前走,但我今日都未有收穫,所以臨走前就再返〝美國小鎮大街〞逛一逛。


我一直都係太讚成買公仔,但呢隻有D特別意義,見到佢就令我諗起D野!所以就帶佢回家,但居然老公唔記得~激死我。仲買多件汗衫添,老公就買左罐〝古朱力、士多啤梨脆米〞,呢罐野好好味架!



香港迪士尼~街


香港迪士尼~商店



晚餐去左打邊爐,食完就散隊。



沒有留言:

發佈留言