2008年9月21日星期日

賽車日‧賭博日

我上星期一為左去酷熱@香港迪士尼就放左高達叔叔飛機,因為佢原本係來砌模型既,唯有改期為今日勒!


我地約左係馬會等,佢地每人一百蚊夾錢買馬,好耐都未試過咁喇!我地經過
〝7-11〞,高達叔叔入去買野比佢阿嫲,係門口見到日本巴士扭蛋機,但老公話唔扭都唔靚。高達叔叔出來時,係個袋到拎左呢架出來比老公,係佢尋日扭,佢唔係想要呢架!老公話唔靚比阿B玩喎!



我地行左一陣就去左食車仔麵,佢地就梗係飲奶茶喇!而我又係飲西瓜汁,冇上次咁好飲,唔知關唔關轉左人事呢?



食完野就去左〝冒險樂園〞,高達叔叔想去睇下D搖控車,諗住換3架,每人一架一齊玩。其實,幾乎每次見到我地都會問〝去唔去冒險樂園換搖控車玩?〞,因為佢見N年前有次我地3個一齊去街睇模型,我就買左3架Tomy搖控車,每人一架一齊玩,當時都百幾蚊一架,再行見到另一間又平D,夾埋都平成舊水,真係泵心。不過,高達叔叔一玩個轆就歪,而我架太耐冇玩發左霉,得返老公果架係正常運作。


終於換左3架喇!返到去高達叔叔唔係砌模型,而係同我地砌車,我地用雜物自製賽道,後來又整過另一條,今次用埋我個磅做左個斜台和平台添啵!


我與老公用〝頭文字D〞果兩架,送多幾隻雪糕筒,而高達叔叔果架!就送多個甩尾轆。



由於要睇〝家好月圓〞既關係,所以我地7點就落街食飯,食完飯高達叔叔就要走,因為佢要出去與朋友睇波。


高達叔叔既〝鹹魚雞粒炒飯〞好香鹹魚味,而我既〝豬扒炒公仔麵〞好味。老公碟飯來既時候,我望住老公碟飯問左2次‧‧‧


我:係咪豉椒牛肉炒河?
老公:(望住我又望下碟野~冇答)
我:係喎!係喎!(彷然大晤)
老公:你咁問我叫我點答你好呢?


跟住3個都係到大笑。今晚老公唔知做乜,突然要開facebook,仲問我有冇用添!我梗係有喇!上年已經開左,不過,冇用之嘛!而家幫老公開facebook account。


今日老公與高達叔叔夾錢買馬和買左2條波飛,夾埋都係輸左50蚊,而我買左2場馬輸左20蚊,我唔係爛賭,平時唔買架!但若然買就會係買特定果場和果隻,即係我只係買死個場數和號碼,識我既人都知。




3 則留言:

  1. d 車仔幾靚哦 ~
    [版主回覆09/22/2008 10:15:00]都ok架!佢地用餅電,不過,好食電。

    回覆刪除
  2. 早呀, 亞 B 好些了嗎 ???
    [版主回覆09/22/2008 15:01:00]早早丫~剛與阿媽聯絡,阿媽話佢探冇燒,但個人好熱,懷疑係內燒,塞左粒退燒藥,好左好多,多謝關心。

    回覆刪除
  3. 大番薯真係傻得好切底呀!
    哈哈~~~~
     
    [版主回覆09/22/2008 22:12:00](Empty)

    回覆刪除