2008年9月27日星期六

和花亭@晚餐

今日要拎 Acer Notebook(鰂魚涌)和Samsung手提電話(銅鑼灣)去維修部,然後又要去搵老爺搵佢新屋既野!但Notebook辦公時間去到中午一點。


今早我地9點幾吃完早餐,然後巴士轉巴士去目的地,途中見到有好多白鴿,其中一隻應該係賽鴿,因為老公話佢有個牌。


我想講一講提外話,係關於老公既,老公小時候養左隻乳鴿個幾月,老爺就宰左嚟食,自此老公就唔食乳鴿。



我地到左Acer維修部,坐左一陣就到我,我以為內置card reader有問題係小事,可以即刻拎走,點知只係開機睇一睇,都冇check過個card reader就又要留院,因為檯檯既職員唔係維修員。落到樓下見到有間〝咀香園餅家〞,點解香港會有既?


老公:咀香園係咪係澳門?
我:咀香園、咀香園,買手信、買手信,款式至多至好味,高高興興買手信,嚟咀香園包你一定歡喜。(我立即唱)
我:乜你冇聽過咩?呢首係宣傳澳門旅遊架喎!


老公聽完冷笑左一下,呢間野有人專登揸車來買野,我話想食杏仁餅,老公話下次先買,今日有好多地方要去,上左叮叮冇耐又見到另一間〝咀香園餅家〞。



下一站就係Samsung,老公上到叮叮就打電話比同屋住,因為目的地與同屋住公司相近,老公約佢食lunch。


Samsung一出電梯就見到一對手,果到比起相像中少人,我地去到拎籌就立即見職員,放低部機、講左幾句,再拎埋張單就走得。



之後我地去搵野食,見到〝太平館〞對面個舖位裝修緊,但用不同種類風扇黏係圍板上~好得意,現場比相感覺得意D。



搵唔到食乜,約左係某一個地方等先,我與老公每人望一邊,突然同屋住係我面前行過來都唔知,仲嚇左我一跳添!因為佢嚇我吖嘛!


同屋住帶左我地去間茶餐廳食,呢到咖哩、香茅豬扒和海南雞飯最出名。同屋住食出前一丁餐蛋公仔麵,老公吃左好鹹既香茅豬扒~唔掂,但我既咖哩牛腩飯就唔錯啵!今餐要多謝同屋住,因為今餐佢做老闆。



再向下一站出發,搭巴士到達目的地,但老爺未到就係商場搵下有冇家品和電器舖頭,見到〝日本城〞入去睇下,但我被烹飪書吸引,就叫老公自己去睇,最後買左2本,之前都有諗過買,咁薄要38蚊唔化算,而家平十蚊,咁我就帶埋佢地回家去。



今早老爺已舖平左地下少少,執過下間屋,之前老爺已幫間屋度尺,但老公唔放心,又要度多次,因為佢話佢專業喎!(佢做過傢俬舖)。老公與老爺又換下燈罩、燈膽、門鎖,我緊係從旁協助喇!


之後又約埋高達叔叔一齊去搵膠地板舖地下,之前都問過肥阿哥邊樹有得買,但怕出到去已關門,所以近近地搵下先。


行左2間舖已搵到,但態度唔優做咁又貴,所以out左,繼續搵多幾間,最後搵到一間平少少,仲加多40蚊送到樓下,攪掂後又去睇下床,都唔啱心水,高達叔叔就要回家幫手落閘,一陣食飯再電聯。


我地再去睇下電器,可以睇既地方都睇過,老爺個樣好攰,又冇謂口,所以佢自己回去煲粥吃。老公攰就通知高達叔叔回去唔吃飯,去到巴士站附近老公就提意去〝和花亭〞吃,緊係好喇!好耐冇去過喇!


初初開人唔多,而家成日都要等好耐,所以都冇機會食。咁耐冇食,水準都冇跌到,炸蠔壽司~隻炸蠔好味、特大牡丹蝦又新鮮、燒牛肉壽司又香噴噴,不過,赤貝壽司就細件左。



記得係〝和花亭〞吃過〝山葵八爪魚壽司〞和〝煙鴨胸壽司〞冇耐,其他壽司舖都跟風,但始終都冇〝和花亭〞好吃,仲有〝和花亭〞既壽司飯係由人做手握做,唔係機整架!而且壽司飯好好味添啵!



我諗部相機遲D都要拎去整,因為一開機鏡頭自動郁又蒙,要關機再開機先得,但有時要開關幾次,被肥阿哥知道又話我係〝破壞王〞喇!不過,我影左咁多相,用得比較頻密,都差唔多喇!


4 則留言:

  1. 咀香園開到去香港?? 咁仲算唔算係澳門手信呀???
     
    [版主回覆09/28/2008 08:42:00]係丫~間舖仲要係好舊添啵!我估應該開左好耐!你呢個問題問得好,我都唔知,咁首廣告歌咪要改囉!

    回覆刪除
  2. 你講巴士經過果度見到好多白鴿,我都好記得呀,當時搭車經過見到都覺得好壯觀呀。
    [版主回覆09/28/2008 08:43:00]真係好壯觀架!有好多白鴿企,亦有好多飛來飛去,難得一見咁多白鴿。

    回覆刪除
  3. 哈哈~原來香港都有咀香圜
    [版主回覆09/29/2008 09:29:00]係丫~仲要同一區有2間添啵!

    回覆刪除
  4. 你老公仔都有童年陰影呀!
    KA....KA
    [版主回覆09/29/2008 09:30:00]有丫~暫時據我所以得呢樣。

    回覆刪除