2009年3月14日星期六

與阿嫂High Tea@風月堂

今日老公要返工,我都預左係家整下餅,然後等肥阿哥放工一齊去醫院探老豆,都預左係沉悶的一天,但世事難料,兩個電話就令沉悶變得不沉悶。


尋晚收到開心果姐姐電話,她與她的同事在我家附近打羽毛球,但她們不夠人,所以就相約我一齊打,有波打我緊係去喇!


我地打完波就去食brunch,食完又傾下計,傾到約一點就走,因為開心果姐姐約左另一班朋友去花展影相,明天我與高達叔叔都會去。


頭先個袋唔係身邊,所以就望下有冇miss call?唉~有啵!係阿嫂,原來阿嫂想問我去唔去探老豆,但而家佢探完走左上左車,阿嫂落車地方都係我家附近,所以我就相約阿嫂一齊行街。我回家擺抵羽毛球拍和裝備,就與阿嫂會合。


我見有好多boutique都未開,阿嫂話有D十二點幾開,而有D一點幾先開,我地係商場週圍行,行下行下舖頭都開得七七八八。行左2、3個鐘見有D餓,但又冇idea,有D又唔抵食,阿嫂見咁把心一橫就去〝風月堂〞,阿嫂間中都會來食野架!


我地每人order一個茶餐,原本我要熱〝柯華田〞,但呢到係冇呢樣野,阿嫂話呢到〝凍朱古力〞好飲,咁我就要杯〝熱朱古力〞喇!味道真係唔好飲,而且set杯都好靚,阿嫂話D杯有好多款,每款都好靚架!用呢set杯好有〝High Tea〞feel。



薑汁豚肉帶子石頭鍋飯:我order,我唔鍾意食薑味,雖薑味重,但都好好味,阿嫂都話OK。



海鮮Pizza:阿嫂order,估唔到幾好食,份量都唔細,食量普通既會食唔晒。



食完再行多陣,肥阿哥又未放工,又未夠鐘探病,我見都行晒就返阿嫂家等,行到半路去搭車,肥阿哥來電放工,而家都5點就等肥阿哥來載我地遊一陣車河,然後5點半齊齊去醫院探病。老豆情況都係差不多,尋日因為佢氣促,去左急症室,然後醫生就要佢入院,今日拎野去化驗,要幾日後先有結果,暫時未知咩事。


我地去左元氣買壽司做晚餐,今晚有波睇〝曼聯vs.利物浦〞,肥阿哥有個朋友都來一齊睇波,〝C7〞憑一球12碼罰球,又成為首名入球。今場〝曼聯〞就真係輸得肉酸,佢地估〝曼聯〞球員收左錢。我見〝曼聯〞輸第二球時士氣開始down,可能攪到佢地輸得咁肉酸。



5 則留言:

  1. 我之前都同曾詠茵去風月堂食lunch,但我地覺得唔好食呀,
    你阿爸冇乜野嘛,幫我問侯吓佢呀
    [版主回覆03/18/2009 11:00:00]多謝你既關心,十幾年前我與你都去過,你記得嘛?不過風月堂甜品唔錯。

    回覆刪除
  2. 希望你爸爸早日康復 ~ ~ ~
    [版主回覆03/18/2009 11:00:00]多謝關心~

    回覆刪除
  3. all the best to yr father, once in awhile to go for high tea is really relaxing ar
    [版主回覆03/18/2009 11:00:00]多謝開心~

    回覆刪除
  4. 見到個pizza我突然間好想食呀 ! 希望你爸爸早日康復 !
    [版主回覆03/18/2009 22:37:00]你有時間又試下整,pizza好易整架咋!多謝開心~

    回覆刪除
  5. 希望世伯早日康復

    回覆刪除