2009年3月3日星期二

肥阿哥新車

今朝湊左阿B返學就回家整餅,今日的起心一次過整左3款,分別:玉米片餅乾巧克力豆餅乾4吋蛋白蛋糕


我預備出門口接阿B放學前15分鐘,收到阿嫂來電,佢今日放假,以為佢想約我與阿B去街,原來佢代肥阿哥問我一陣去邊。


肥阿哥出左新車,緊係想載下我地去遊下車河喇!到我出門口時又再來電,一陣會來接我去湊阿B放學,我就係家附近等。


我地接左阿B放學再去遊車河,遊左約一個鐘就回去會所玩,然後我帶阿B回娘家,肥阿哥和阿嫂回家一陣來吃飯。




尋日我開始改變減肥計劃,所以決定每晚都係娘家吃飯。我有2個幾月冇係娘家食晚飯,換言之老公都冇住家飯食,原本今晚拎飯比佢,但後來可以趕到來一齊吃飯,一陣行回家就有個伴,不用咁獨寂喇!今晚食完飯,阿B不停黏住我,可能佢好耐冇夜晚見到我。


尋日我已買定雞扒和腸仔,預備做今晚晚餐。今晚有好多人食,所以肥仔買番茄和午餐肉來做餸,我橫掂煮開就順手煮埋,而菜係基本每餐都會有。



沒有留言:

發佈留言