2009年3月27日星期五

開心聚餐@迪迪媽家

27 March 2009


一早約左今晚有聚餐,地點就係迪迪媽家,人物就有我、迪迪媽和迪迪仔,仲有個今年7月會嫁去法國既中學同學~茜茜。


我和茜茜約左係巴士站等,然後一齊坐巴士入去,係電話到感覺佢好似好惡,但平時見面又唔係咁,見到佢就同佢講,以我性格其實係唔會同人講番,但我地識得太耐可以話乜都講得,就算係好私人既事都可以講。


我地一早決定係叫外賣,因為時間唔夠買唔到餸,茜茜話想食〝Pizza Hut〞,佢好耐冇食過,咁就一於叫它喇!


我地講左好多舊事,其中一件我都冇乜印象,講講下迪迪爸回來,迪迪媽就問迪迪爸記唔記得,居然佢記得,佢講左D重點出來,就令我想翻起。茜茜半年前回過中學母校,令佢諗起好多回憶,我諗我返去都會勾起好多回憶。



迪迪媽請教左同事朱古力慕士,尋晚佢就動工整左,整得好靚,雖然我唔吃朱古力慕士,但係我都吃左一件,因為太好味喇!我地食既時候都十點幾,所以想食多件都唔可以。



我地又睇茜茜相機內既相,係佢去法國時與Honey既生活照,平時覺得佢Honey個樣都係外國人一個,但頭先睇相發現佢Honey好似〝Tom Hanks〞,迪迪媽話都覺似唔知邊個明星,我一講左佢就話〝係丫〞,茜茜都話好多人都係咁講。


今晚好開心,好耐都冇笑得咁開懷,而且咩都可以講,又唔駛避諱,真係Free,迪迪仔又幫我地影左好多相。


密密砌~



影影下佢伸隻腳過嚟要影。



呢個就係迪迪仔既玩具箱嘞!



我係一個〝劍客〞。



迪迪爸叫迪迪仔執返D野,點知迪迪仔失平衡~墜馬。



我地唔比相機佢影相,佢立即咁既樣,我地冇人理佢,冇耐佢就拎紙巾抺眼淚,之後又發脾氣好大力執玩具,我地都係唔理佢,最後佢見我地睇相,佢又走過來睇。



呢兩張都係迪迪仔影既。



3 則留言:

  1. 這三件朱古力慕士睇見好好味,好想食。

    回覆刪除
  2. 朱古力慕士個樣整到好似餅店出品呀.

    回覆刪除
  3. 多謝各位讚賞
    [版主回覆03/29/2009 22:02:00]我都諗住明天打比你話你知添!嗱~咁你就要整多D喇!

    回覆刪除