2009年3月21日星期六

80% Orange@DIY Cake

我除左鍾意煮食外,仲鍾意整下手作仔,之前經過書店見到呢D手作仔,唉!可以用來打發時間啵!但最重要係唔貴嘛!所以每次行書店都例必搵,一有啱心水就會買,但而家只買不整,製成品對於我遲D搬會麻煩,一盒盒易搬D嘛!


我一直都手癢想整,見今個月尾熊貓姐姐和開心果姐姐生日,就趁此機可以過下手癮,整來送比佢地先。近幾年大家生日都冇送禮物,只係聚埋食餐飯,但可以聚埋都係難得的事,大多都唔齊人。


我諗住整同一款,但手頭上又冇double款,就走去書店睇下,咁我就買左2盒同款既〝不織布蛋糕〞,當然會買多盒比自己喇!


這是我第一次整,但這款對於初哥來講有點難度,有D要用針將布挑成棉花狀;有D要用膠水黏,但膠水沒有內附,起初用白膠漿,但係黏唔到,要動用鞋膠先攪得掂。


今次手工真麻麻,我自己覺得有D肉酸,讀書時學過既針法都忘記,要回娘家搵返notes嚟睇,有左今次既經驗下次會好好多。







打開個盒就有齊材料、說明書和紙樣,但個紙樣我用筆印出來,因為我想keep返個original,可以留返遲D可以再整。



1 則留言: