2009年3月29日星期日

西貢‧青衣城

今日11點約左肥阿哥和阿嫂係娘家樓下茶餐廳一齊食早餐,因為我地會帶埋阿B去西貢〝實惠〞開倉。我和老公十點幾就回到娘家湊阿B,放左兩日假都好早起身,老公話仲攰過返工。


我地去到先知今日5點開倉就會完結,因為肥阿哥係〝實惠〞會員,之前冇check mail。開倉地方就係得望入去咁大地方,裡面都幾多人,但好似冇乜野買,可能有好野都被人買左。



我見個煲好靚,27cm特價40蚊,而且個煲可以用係電磁爐上,返到家老公先知個煲係有顏色,因為佢一直以為係普通銀色,個煲係牛奶咖啡色,蓋和煲身都有花紋,煲內係易潔添啵!



Gas爐每家必備,我見貼住特價40蚊咁抵,但老公係後面見貼住99蚊,我問左工作人員係40蚊,老公覺得工作人員唔可信,我話去到比錢唔係40蚊咪唔要囉!


我地比錢個爐真係99蚊,老公話唔要又要,佢諗下平時D爐都要百幾蚊,呢個爐原價159蚊,而且阿嫂都用緊OK架!但夜晚返到去,佢又話呢兩樣野買呢做咩呢?真係比佢激死。



跟住返回赤柱市中心,每次去西貢經過呢間Cafe都想幫襯下,今次終於有機會喇!因為問阿B佢話肚餓,買左個雞尾包比阿B,酥皮面好靚架!老公又想食就買左鮮奶包,後來我見葡撻出爐,就買左2個,我與阿嫂每人一個,葡撻好好味,但呢間麵包都唔平。



食包包週圍行,碼頭有好多艇係到做生意,我成日都想試下係到買海鮮,因為我覺得會平過街市。



離開左西貢就去左青衣城行,見有D餓老公見食粉,我地就去左別府。



食完又行下,肥阿哥想去〝OTO〞或〝OSIM〞睇下,佢見到〝OTO〞有張按摩墊,可以舖係櫈到用,試左佢覺得OK,跟手又去睇按摩椅,佢試到個樣好舒服唔願走咁,之後緊係朴鎚買左按摩椅喇!阿嫂話佢想買按摩椅好耐,下星期就會送到。


我地都有試過,仲試過針對肩頸按摩機,但對我來講都係咁喇!因為我痛既位置非一般機按到。



1 則留言:

  1. 我已經幾年無去西貢了 ! 一想到要坐個幾鐘頭車, 就已經唔想去了 ~ ~ ~
    [版主回覆03/31/2009 15:56:00]我都係住新界地方,所以就不用坐幾個鐘車,但坐長途車既話我會瞓著。

    回覆刪除