2009年3月1日星期日

照明用具@深水埗

老公一向都有帶備電筒係身以防萬一,長度尤如掌心般,係佢以前玩War Game用開,佢想將支電筒由黃謄換LED白膽,所以出深水埗一趟,今日一出先知原來支電筒係〝美國警用電筒〞。我去深水埗都有目的架,就係搵下支〝Blog友~蠍〞既電子溫度計,仲影埋張相。


今日我和老公與高達叔叔約好1點係深水埗等,我地坐車去到荔枝角時,高達叔叔來電港鐵有人墜軌,所以封左3個站,佢就置身其中一個站,幸好未入閘,佢唯有坐小巴轉港鐵來,我和老公就行住等佢。


落車經過買袋既舖頭,舖外放左兩車婆仔銀包,而家每逢見到我都會走去搵下,因為近幾次灣仔果檔去親都冇開。


次次都失望,今次黃天不付有心人,買左2個明天可以比阿婆。原來我去灣仔果間都係佢地批出去的,全部係佢地出品,仲話遲D佢地唔做,所以唔會再有得買。



我地行完黃金高達叔叔就到,跟住一齊去食飯,食完老公又去返黃金買game,平時佢唔買架,因為佢一向認為買左一定玩唔到,但我話你唔試過又點知啫!


我地再向目標進發去鴨寮街,我行第2間舖已買到電子溫度計,行完一邊再行另一邊。呢到有好多電筒,我都買左一支,又平又光既。


行左好多間,原來老公支電筒係不可以換LED白膽,有少許失望。老公見下星期去BBQ,所以就買隻飛碟來照明。



高達叔叔話西九龍有個〝扭蛋城〞,佔地三千幾尺,但去到都唔覺咁大。



入門口就見到高達模型,裡面都有好多扭蛋機,但冇想像中咁多人。



頭先見到有小朋友用隻扭蛋係中間部機上打機,要用左邊的扭蛋先可以,雖然高達叔叔唔打機,但都扭左2隻,2隻都唔靚。



我地坐車回家歇息一下,再去落街食飯,大家都冇idea就揀左〝大家樂〞,3個人決定好食〝咖哩坑腩〞,我就入去搵位。老公出去拎左〝厚切焗豬〞和〝咖哩坑腩〞,因為佢費事大家食同一樣野,到時唔好食就弊,我知佢想食〝咖哩坑腩〞,我就讓左比佢,而高達叔叔食〝菜膽雞〞,最終都係得一個食〝咖哩坑腩〞。


老公話頭先隔離檯坐左對父子,令佢諗起當年小學寄宿既事,每次放完假回寄宿學校前,老爺都會帶佢去〝麥麥〞食一餐,我和高達叔叔都好衰講左句〝食飽D,上路喇!〞。食完飯行一陣,就回家睇〝獎門人〞。



1 則留言:

  1. 扭蛋城真係好正, 請問有無詳細地址呀?
    [版主回覆03/04/2009 12:42:00]扭蛋城係西九龍中心3樓,但我唔得幾多號舖,不過好易搵到架咋!因為電梯有顯示。

    回覆刪除