2009年3月28日星期六

乘機聚下

肥仔和娣婦星期四去左台灣自由行,我見阿B今日不用返〝協康會〞,所以就約左同屋住帶阿B去佢家玩。


今朝十點幾回娘家湊阿B回家,然後與老公一齊去食早餐,跟住就坐車去沙田,我去左新城市商務睇書,再去左睇下電器,然後就向同屋住家進發。


我地去到佢地食緊晏,頭先行街阿B已眼瞓,去到玩左一陣就要佢瞓,所以小朋友都要瞓。老公就落街買茶餐,呢個茶餐就係我地既lunch。阿B瞓左2個鐘,瞓醒再玩過,其實,今次我與老公既用意係想阿B與小朋友玩多D,但佢貫徹一貫作風,都係自己玩。


夜晚去左大排檔開餐,嘩~好鬼多人丫!所以有都好遲先得吃。我地order左5個餸,我都唔知阿B可以吃乜,就問有冇玉子豆腐?阿B好鍾意食,於是就order左〝琵琶玉子豆腐〞,得呢味啱小朋友,但就珊珊來遲,我吃完飯都未有,催左好多次先有得食。


今日阿B好叻,朝早食左半碗通粉,夜晚食左約半碗飯,加埋餸都有約一碗架!



豉椒炒蜆:肉質都OK,但味道略為鹹D,order時已叫左少鹹。



釀尖椒:我一向都唔嗜椒類,所以唔知掂唔掂,但佢地話OK。老公話唔似釀魚肉,覺得似墨魚,咁我話可能係魚肉加墨魚,頭頭尾尾攪埋咁囉!



椒絲通菜:賣相好得,味道都得。



牛仔骨:我好鍾意食架!味道好得,但係份量少D,每人都係一舊多D。



琵琶玉子豆腐:好味,我諗玉子豆腐可能係油泡或炸,平時我係屋企煎唔到呢個效果,除牛仔骨呢碟係最好味。



1 則留言:

  1. 食半碗飯都仲係好少咋wor, 阿b係咪好瘦?
    [版主回覆03/29/2009 21:57:00]佢一定唔係肥仔,身材一般,大約二十磅鬆D。

    回覆刪除