2009年3月7日星期六

我與朋友的烘焙約會

今日約左去迪迪媽家烘焙,我地相識於小學,而且中學都係同學,理所當然大家既屋企人都互相認識,所以就約埋迪迪媽大細妹(迪迪大姨)和她兩個囝一個囡,有咁多人咁我地整鮮忌廉蛋糕D.I.Y. ※經典聖安娜蛋撻就一定食得晒喇!朋友想整埋麵包,但時間唔夠,下次我地就整麵包喇!


尋晚迪迪媽和迪迪囝已係迪迪大姨家中過夜,所以就同我地一齊入去,我地相約係百佳門口等,買D材料和飲品,就搭巴士入去。


迪迪媽已在十幾年前,已外出學整蛋糕,但生左迪迪仔後就冇乜整,以前我好羨慕佢有個大焗爐和識整蛋糕。這個焗爐要用槍打火,你會見到最底有火,所以只係得下火,沒有上火的,迪迪媽學過整蛋糕阿Sir講過焗爐夠大火就會均勻,所以我諗沒有上火都冇問題。



我地擾攘左一陣就開工,我地分工合作來製作,而迪迪大姨就負責清潔部,刎忌廉、撻皮都要雪,所以攪掂晒基本野,就外出食lunch。



我地去左置樂既大快活,坐低無耐迪迪爸就來電,佢一早就外出踩單車,而家回來join我地食野。迪迪仔見到爸爸副超就立即戴起,有時又掛在衫上,見此就幫佢加埋個頭盔,就來影幅相先,仲做出勝利手勢。



迪迪仔仲問我:『我靚唔靚仔丫?』,佢不知幾開心。



迪迪爸繼續單車旅程,我問迪迪爸:『你而家踩去邊?』,頭先向東踩,而家就向北踩,咁我地7點就食飯架喇啵!佢會係開飯前回來。


頭先大家除左輕盈莎莉蛋糕未試之外,玉米片餅乾榛果曲奇法式杏仁甜餅都試晒,不論大小最鍾意都係玉米片餅乾,而且好快就消滅晒,所以決定食完野就去買糖粉、幼鹽和粟米片。


我地係置樂兩間惠康,都搵唔到糖粉,於是就行去華都果邊既百佳,都係冇,最後去吉之島先搵到,大家為左盒糖粉,而長征。我地行緊去吉之島時,老公就出發前來,老公車程要一小時,返到去樓下就遇到老公,即係話我地行左一粒鐘有多。


我地行回頭路,去惠康買埋其他材料,迪迪媽又要買家庭用品,係付款後,迪迪媽話條盒裝紙巾呢?又問嘟左未?條盒裝紙巾一早已給大姨生仔拎左出去,出到去迪迪媽就拎回去付款,真係攪笑又係冇人知道既,好似我尋日咁。


上次我已想夾糖,我醉翁之意不在酒,我想要個鉗,因為阿B成日去麵包舖都要個拎個鉗,我又搵唔到細鉗,朋友話佢個囝有時會買,所以我就可以慳返,等朋友比個鉗我。我唔知幾時會見到朋友,既然而家又被我見到,都係夾少少糖啫!就可以有嘞。



返到去又繼續開工,首先刎左cream先,但我大頭蝦,只係叫迪迪媽將個蛋糕一開二,迪迪媽話佢以前係一開三,到最後一層先醒覺,真係要一開三,我立即係底部再分多一層出來,哎~我成日都咁大慒。



鮮忌廉蛋糕放左入雪櫃,就開始整玉米片餅乾,而我就D.I.Y. ※經典聖安娜蛋撻




我等玉米片餅乾焗完就焗蛋撻。



迪迪爸真的在開餐前回到,迪迪仔好鍾意副超,我見佢咁鍾意,又同佢影下相先。



佢不停係到擺pose,笑到我地死死下。



原本今晚係煮飯吃,但加插多左樣野整,所以都係叫外賣,大家都讚同吃KFC,而個pizza就係大姨生仔去Pizza Box買,因為自取半價。迪迪爸食左野回來,不與我地吃。



第一次用呢個爐怕有咩閃失,所以邊食邊睇火。蛋撻焗左15分鐘蛋漿都係水汪汪,可能今日勞役得勁,焗爐打極火都唔著,咁唯有就靠爐餘下熱力和撻本身熱力來整熟。再回去睇裡面既蛋可以,外出既就唔得,迪迪媽再不停打火,試試下又得再焗,又係要間中去睇下。


結果有5隻中間唔熟,可能係我個皮整得厚左D,有4隻就OK,迪迪爸食左話〝好〞,迪迪仔就成隻食晒,老公就話都係咁喇!



迪迪媽擺左隻龍貓巴士係廳做擺設,老公鍾意龍貓巴士,我咪影下佢囉!



迪迪仔食撻丫!



迪迪仔騎〝黃馬〞。



嘩~pose幾老積。



迪迪仔叫我影下隻〝黃馬〞。



晚餐食得好飽,所以隔左半至一小時先吃蛋糕,好在個蛋糕OK。



迪迪仔鍾意被影,又鍾意影相,但迪迪媽話佢最意係都係影相。



5 則留言:

  1. 你都幾忙喎, 要整咁多野食!
    [版主回覆03/10/2009 13:29:00]我用來打發時間,又可以與朋友分享,一舉兩得幾好~

    回覆刪除
  2. 勁, 睇到已經覺得肚餓啦 ~
    [版主回覆03/10/2009 13:29:00]咁你就隨便拎件喇!唔好客氣丫~

    回覆刪除
  3. 你快d得閒就去試整ham水角, 我等緊係教我ga,我地洗唔洗約定下次我烘焙約會呀
    [版主回覆03/10/2009 13:30:00]我與老公都好鍾意食鹹水角架!每次去酒樓係我必選,約梗係好喇!我隨時都ready。

    回覆刪除
  4. 我屋企都有個焗爐,不過係用電,上下都有發熱線架,不過我未用過。。哈。。哈。。
    [版主回覆03/10/2009 13:31:00]咁你就要整下野喇!可能一整你就會愛上。

    回覆刪除
  5. 好正呀大番薯
    幾時會預埋我一齊整呀
    哈哈
     
    [版主回覆03/18/2009 10:33:00]等我遲D搬左間屋大D就約埋你一齊整喇!

    回覆刪除