2009年3月6日星期五

我都算是老實人

前排天氣唔錯,咁就計劃好星期日BBQ,而且仲約好晒朋友添!BBQ我最愛燒雞全翼,但醃好既而家好難搵,所以我諗住自己醃,順手醃埋其他野食,可惜呢兩日落雨,攪到我有D唔開心。


老公叫我唔好醃,怕醃左去唔到就弊,但若果去到咁點丫?BBQ我想食雞全翼啵!老公叫我only醃雞全翼,真係去唔到就自己煮左佢來吃。明天我要去朋友家聚會,所以送左阿B返學就去買來醃。


我入到〝佳寶〞,就向目標進發,揀左20隻雞全翼,再睇下其他野,然後就走嘞!去到電梯口等電梯時,突然問自己買雞全翼係咪未比錢丫?諗下又真係冇付款就行左出來,我直頭係冇去收銀處〝嘟〞,我仲要係施施然咁行,點解都冇人截我既呢?弊!無心高買左添!


我折返〝佳寶〞,剛有個職員出來倒垃圾,我就告知職員頭先忘記比錢,佢冇出聲指住入面示意我去收銀處付款,但佢既態度表現出〝無所謂〞既姿態。


其實,之前我都試過又係同一間舖,我又係返轉頭付款,但果次就唔係我出錯,而係收銀出錯,有興趣請到鼻水失控睇下。


我不是聖人,亦都有做錯事,或者有時會自私D,但我都算係老實人丫!



明天去朋友家聚,緊係唔少得有伴手禮喇!因為明天會有小朋友,所以尋日我專登整左玉米片餅乾,我諗小朋友會鍾意食,另外仲整左榛果曲奇,大人小朋友都啱架!



尋日整玉米片餅乾有蛋白剩,所以又整左法式杏仁甜餅,前日又開左盒鮮奶,我就整多兩個輕盈莎莉蛋糕,其中一條我拎左返娘家,娣婦仲話好好食添!



沒有留言:

發佈留言