2009年3月22日星期日

日到夜的BBQ@赤柱

今日正義叔叔放假,而且佢舉家搬左入赤柱宿舍我地都未去過,就相約我地去佢家〝巴比橋〞,順便為今個月生日的開心果姐姐和熊貓姐姐預祝生日。


我、老公、高達叔叔和熊貓姐姐約左十點係金鐘大家樂食早餐,其他人就各自入去,今日大連小都有十幾人架!但都未齊人。出門口冇耐就開始落雨,仲越落越大添!心諗唔係嘛!我好想燒野食啵!好在過到香港區就冇雨。


正義叔叔話會叫工人醃食物,但熊貓姐姐怕工人醃雞翼冇我咁好食,所以邀請我負責醃雞翼。今次我醃左2款全翼和一款中翼,正義叔叔都醃左金沙骨、咖哩豬扒、牛扒,仲有其他,豬扒和牛扒都係用新鮮的。



蔬菜又點少得呢,仲有大眼雞。



原本係正義叔叔家燒,但係話尋晚大風吹到好多垃圾到來,所以改左係赤柱正灘燒,我都好耐冇去喇!去過都知果到得幾個爐,仲要係冇檯,所以我地將D野食擺係石上,袋就放係地下。



除左我有生日禮物送比開心果姐姐和熊貓姐姐之外,CoolMan叔叔個細囡都整左張生日卡送比佢地,生日卡內又晝左公仔,仲用左D泥膠做裝飾,真係好有心思架!



正義叔叔和兩個囡出左去捉〝寄屋蟹〞,回來幫佢地影相,係要用來交功課的。



我地有太多野食,而且正義叔叔老婆放4點,放工後會來join我地一齊燒,買左3包炭,但炭好乾身,就快燒晒,而飲品都好似唔夠,所以我、老公和熊貓姐姐就行出去惠康入貨。


我入完貨回來,就與高達叔叔、高佬叔叔和他的女朋友一齊去赤柱大街果邊影相,影完回去再燒過。


今次由天光燒到天黑,我地由下午1點幾燒到夜晚8點幾,雖然野食未燒晒,但因天黑都要停止,大家執拾好就向正義叔叔家進發,但開心果姐姐因有事做,所以燒完野食就走了。


正義叔叔叫工人煲粥,但她不太識煲,我地回來Mum叫她熄制先熄差點變飯。正義叔叔兩公婆都係好健康,所以佢地一向都係加紅米煮飯。大家坐下、傾下計又食下粥,大約9點半就散。



1 則留言:

  1. 我都好想去 bbq 呀 ~
    [版主回覆03/25/2009 13:42:00]咁你快D約埋三五知已去喇!

    回覆刪除