2008年6月7日星期六

我的電腦@Notebook

7 June 2008


今日起身後真係唔多想郁,因為骨痛到個頭都就爆好辛苦,但又要出去配番Notebook個火牛,個火牛唔知點解好似有一節溶溶地露左D電線出嚟!同埋個風扇好似唔郁,順便叫佢睇埋。



之後就約左去肥阿哥家玩佢新買既〝Family Trainer〞。



肥仔十點幾來電話今朝6點至而家都係〝黑雨〞,唔係掛等左好耐先等到今日可以去配火牛咋喎!我地等到落左黑雨後一個鐘就打去客戶服務部有人,終於就去配,出去前老公話肚餓,我就焗左個杯麵比佢,自己就煮左個通粉。


上到去果個搵左幾次都話冇貨,又問我有冇留電話或名留貨,上次我問左佢話有貨又冇叫我留資料,咁樣就白行一趟,而家訂要1-2星期先有貨。


風扇佢幫我睇左部機開機時係有風出,可能多塵阻住風扇轉動,部機有冇過熱自動熄左?尋日部機自動熄機3次架喇!我唔知佢係咪過熱而熄。如果放低檢查費要三百蚊,要整就四百蚊,而要換零件就另計,已經訂隻火牛要四百蚊,所以我冇放低。


老公話壞左就買過一部,而家一部都好平,佢想連火牛都唔訂,但我怕係火牛問題,咁樣咪會加速部機壞囉!所以我堅持要訂。


之後我地去左豐澤睇手提電腦,Sony最平都係五千幾,不過,而家D機全部都係用唔好用既〝Vista〞。我又去睇左焗爐,但係得好少款,睇左一陣娣婦來電叫我地幫佢地買茶餐。


等車時記起今日有〝7-11~Paddington Bear〞拎,之前高達叔叔問我有冇印花幫佢換一隻熊仔,因為佢有一隻佢想換比同屋住兩個女,咁arm係阿B入院果排就緊係有印花,仲有多添!返到屋企樓下就問下佢地食咩?點知娣婦自行落去買左佢地仲食埋添!咁樣只係買我與老公果份,等外賣時就去拎熊仔


嘩!真係好彩呢隻係最後一隻,我知係要開左個盒先睇到,以為係用透明袋入住,但我估唔係用黑色袋封住。



我地食既時候得原味,所以訂左2包原味。紅色packing係辣架!果盒吐司就係肥阿哥話〝還好吃〞,不過,我未試,阿嫂叫開,但我怕被我食晒,都係唔開好D,但有試個芝士條,真係芝士,我呢個芝士怪覺得麻麻,外型似魷魚絲,口感都有D似,但好鹹和太芝士勒!



肥阿哥幫我拆開左部機睇!風扇係郁既冇壞。之前老公幫我包住左火牛爛既地方,肥阿哥話個火牛係有問題,佢比左個金屬我抬高個火牛,因化學原理散熱係會快D既!叫我暫時用住捱到個新火牛到先。


佢又話我部機慢,咁我就叫佢教我剷機和裝機,呵~肥阿哥用個500G hard disk抄起我D野,佢幫我攪埋。



我就睇我想睇好耐既〝魔幻王國~獅子‧女巫‧魔衣廚〞高清版,肥仔佢地未睇完就走左,高清與不高清晝面真係差好遠。起初去到見到呢舊野唔知係咩?我就估佢係DVD機或DVD錄影機,之後忍唔住問下,老公話係高清個盒,哎~冇返工之後對於呢D高科技既野好似〝Say Goodbye〞咁,乜都唔知唔識,多D留意下先!



頭先等整機時睇左大半場〝瑞士 vs. 捷克〞,場球好鬼悶,一D刺激都冇。雖然,我唔識睇波,但老公喜歡我都會陪佢睇。我係唔識,但我會全程投入,因為只要你投入唔識都會識,一齊玩、睇就會開心喇!這是我一直抱住的態度。


我地走既時候一點鬆D,小巴一點總站開出應該我地可以搭到尾班車,不過,老公質疑,我又唔肯定咁就信心動搖左,等左一陣就搭〝的士〞,我地一上〝的士〞架尾班小巴就到喇!


2 則留言:

  1. 端午節快樂!!
    [版主回覆06/09/2008 22:05:00]補祝:端午節快樂!

    回覆刪除
  2. 電腦呢家O野真係好煩, 一有問題就煩到頭爆, 你都好 D, 身邊有人識電腦真係煩少好多O野!!!  高科技O野我都唔識, 高清盒.....都有排唔會買住, 等到個電視機真係唔睇得先至轉, 因為依家用緊個電視都係用O野三, 四年, 仲用得都用住先.
    [版主回覆06/09/2008 22:06:00]其實,我都唔想轉高清,因為又要錢買,真係唔係好捨得。

    回覆刪除