2008年6月25日星期三

圈圈餅乾 (內附食譜)


我要多謝〝風神〞,因為佢令我可以整想整好耐既〝圈圈餅乾〞,我除左整左圓形外,仲整左心形添啵!呢款野應該係有果仁之類既東西,但我唔想買,而且我又唔係好鍾意吃,所以整左個齋餅乾。


老公試食左話唔夠甜和脆,我聽到評語咁樣就唔多相信,所以我自己都試食下勒!我咬落去係唔係好脆,但係就好〝鬆化〞,唔可以太大力整D餅唔係就會爛,而甜方面我覺得夠甜。


各人試食後意見:


老公:唔夠甜,又唔脆。


阿B:吃完再吃。


娣婦:好食,夠甜。


阿婆:好味。


阿媽:除〝蛋白蛋糕〞外,呢個就係最好食,好食過上次既合桃酥~迷你版



圈圈餅乾


食譜來自:西點學習大百科


材料:(25個份,1個份99kcal)


無鹽奶油                    120


糖霜                            60


                                1


蛋黃                            中型2


低筋麵粉                    180


腰果                            25 (我無加)


核桃                            25 (我無加)


開心果                        25 (我無加)


無籽葡萄乾                75 (我無加)


黏著用的蛋白            少許※ (我無加)


    剩餘的蛋,裝入密閉容器裡在冷凍庫可保存1個月左右。


前事準備:


l        蛋是將蛋黃和蛋白分開,放置在室溫。蛋白是作為堅果等的接著用。


l        烤箱加熱到100℃,將腰果、核桃、開心果、無籽葡萄乾敝開在烤盤上,放入烤箱烘烤約15分鐘後,冷卻。


做法:


1.          容器裡放入奶油,用打蛋器或手提電動攪拌器以含入空氣的方式搓揉混合,成為絨毛狀。糖霜分3-4次加,每次加入就以含入空氣的方式攪拌混合。


    在容器底下鋪擰乾的布巾,比較能固定容器。


2.          加鹽再混合。使用打蛋器時,將客器橫向立著一手壓在上面,用打蛋器在容器整體上如晝圓般,以充分含入空氣的方式用力攪拌混合。


3.          含入空絛的奶油汎白,變細膩後,再用力搓揉混合使其更膨鬆。


    在此苦未含有充分的空氣,材料就會變硬,之後就不容易擠出,因此請務必好好混合。


4.          蛋黃11個加,每次加入就攪拌混合,使材料變得膨鬆。


5.          1/3量的低筋麵粉,迅速混合到看不到白粉為止。加剩餘的粉,改用木匙,一手邊將容器向面前的旋轉,邊用木匙如縱向切入般混合到看不到白粉。


6.          在擠花袋上裝星形擠花嘴,將袋尖輕輕扭入唧花嘴的內側。袋口向外側翻面敝開,用橡皮刮刀舀入材料。


7.          封閉袋口後拿著,在烤盤1上以2-3cm的間隔將材料擠出直徑6-7cm的圈圈狀。


    此時,並非讓唧花嘴靠近烤盤慢慢擠出的,而是和烤盤稍有距離,從斜上方像自然掉落般擠出,即可成為柔和的線條。


8.          在大堅果的一面上沾蛋易,輕輕壓在材料的接縫處,使接縫不致於太醒目。剩下的堅果或乾燥水果也沾蛋白,均勻裝飾在材料上,放入180℃的烤箱烤約10分鐘。邊緣略微上色,就烘烤完成。放在冷卻架上冷卻。


    一次烤不完時,就分2次。後來才烤的材料,就放在擠花袋裡。



2 則留言:

  1. 心形比邊個食架??
    係咪要指定人士先食得架??
    [版主回覆06/25/2008 23:36:00]我唔會大細超既!人人都食得~

    回覆刪除
  2. 曲奇整得好好, 個心仲好靚呀.
    [版主回覆06/27/2008 16:05:00]都冇人發覺有心形,全部都係拎左就放入口,係影相先睇到咋!

    回覆刪除