2008年6月5日星期四

肺積水@細舅父

晏晝問老公要唔要帶飯比佢?佢話可能要放12點,因明天有客嚟Audit。我去醫院前整定今晚既餸一回來就煮得,不過,都係求其煮一味粟米碎肉,再炒多個菜。夜晚9點幾老公來電‧‧‧


老公:可能要通宵。
我:吓~唔係掛!點解架?
老公:而家仲未落實。
我:咁明天唔駛返工?
老公:好難喇!就係明天有客到先要咁樣。
我:咁即係連踩2日丫?


之後老公冇再來電,我亦唔敢搵佢,因為有好多野做之餘太子爺又嚟左攪攪振。我心諗真係要通宵得我一個人點好呢?終於約12點老公話放工喇!尋日老公已經做到腳抽筋,行到拐下拐下,睡前幫佢按摩左又搽左冬青膏,今晚又係咁,星期六、日、一都可能要返工,哎‧‧‧




尋日細舅父長途來電話今日落嚟香港過香港區睇私家醫生,因為佢個傷口仲痛,而且係鄉下醫院照過肺有好多水,但又打過去廣州教授果邊話肺有水係正常,不過,佢地都係唔放心。


阿媽掛線後我就叫佢打比細舅父叫佢唔好睇私家醫生,因為私家醫生萬一對傷口做過任何野,再返去政府醫院,醫院係唔會承認既,換句話講即係有事醫院唔會負責,等我明天同佢地去醫院睇急症,因為我怕佢地被人蝦,本地人都會被人蝦喇!更何況佢地係鄉下人,細舅母叫埋表姐(二舅父個女)一齊去。


我去到急症室見得表姐一個人,原來細舅父、母剛入左去,咁快既?表姐話到左唔夠5分鐘就去分流,跟住即刻入去等見醫生,我與表姐入到去又係唔夠5分鐘就見醫生,醫生要細舅父抽血、做心電圖和照X-Ray,咁我同表姐就出返去先,我地傾計又講左好多野,從未試過。


等左好耐細舅父照完X-Ray就要留院觀察,咁就一齊上病房,我地等舅父Settle Down之後就回家吃飯,一陣我陪細舅母拎飯比細舅父,因為想睇下見唔見到醫生了解下情況。


我係門口見到阿B佢已經笑騎騎喇!阿婆話我一返嚟佢就笑喇!阿婆拎左個〝蛋白蛋糕〞佢地試,我見尚早就帶阿B落街行下,回來表姐話個蛋糕好食好鬆軟,原來唔一定要用橄欖油架!我諗用橄欖油用意係健康D咁啫!


我又比左烤焙乳酪蛋糕佢地試,表姐話酸,細舅母就唔係好酸,我與表姐都覺得應該係檸檬汁問題,表姐叫我自己開返間麵包、餅店,其實,之前都有叫過我開,但邊樹有資金丫!同埋等得我嚟D客都餓死勒!其實,而家幾乎不論男女都識整都包、蛋糕,有好多人叻過我好多,阿公都即刻講等佢有排先有得食。表姐又問我麵包點整、菠羅包點整?


頭先係醫院表姐問邊到有讀英文?因為佢諗住請菲庸湊對仔女,佢就返鄉下打理生意。另外又問開〝7-11〞有冇得做?唔知佢係咪想用我個名開,因為要香港永久居民,佢只不過嚟左年幾,之前都問過我開〝7-11〞都比過意見佢,亦有討論過,都話幫佢問下朋友意見,因為熊貓姐姐朋友個阿姨開緊,但忘記左,頭先叫左熊貓姐姐幫我問,我覺得表姐就好有興趣開,因為佢係香港好悶。


晏晝5點幾拎飯比細舅父,佢一見到我地就話頭先抽左十筒血又照左X-Ray,之前係急症又抽左3筒血和X-Ray喇!細舅父每見一個人或聽一個電話都會講一次,雖然,外表好大男人,但其實有時都好小朋友架!



肺積水 Pleural Effusion


肺積水的成因


肺積水是胸內積聚液體的疾病。很多系統不適都可能引致肺積水,例如呼吸系統、心臟、腎臟或肝病。


由呼吸系統疾病引致肺積水,最主要是肺癆、肺炎、癌症和肺膜疾病。


肺積水的病徵


l          肺積水的病徵視乎液體有多少。少量液體往往完全沒有病徵;


l          但如果有大量液體,病人會覺得氣促或胸痛,甚至經驗到胸部沉重的感覺。


診斷肺積水  


l          照胸肺 X 光和驗血;


l          進行胸肺穿刺和肺膜組織檢查,來斷定肺積水的起因。


治療肺積水  


如果積水多,引致肺部收縮,醫生會經胸壁放入膠管,吸取肺液,令病人的肺恢復膨脹,消除氣促。要根治肺積水,便需查出肺積水的原因。


3 則留言:

  1. 笨媽媽快樂家2008年6月5日 下午11:31

    其實我真係覺得你好叻,我做咗人哋老婆同阿媽咁多年,一次都無整過蛋糕畀佢哋食.我好怕整到四周圍污漕邋遢.嘻............嘻............
    [版主回覆06/06/2008 17:38:00]當你既製成品面世你就會不其然開心,然後,有人欣賞、稱讚你既野,就會轉化成你既動力,就會好努力不斷咁去整架喇!你試下丫!

    回覆刪除
  2. 你舅父舅母都好富貴, 外地人O黎香港睇醫生都好鬼貴, 不過佢地做生意, 都應付到O既!!! 最緊要身體健康, 祝佢快 D好返啦!!!
    我阿媽都叫我不如試下開鋪頭賣包.....其實同你講O既一樣, 周圍大把人整O野叻過我地多多聲啦,  其實間唔中整一個半個包又點會難得去邊呀, 要開鋪, 無乜可能囉, 好多o野要諗, 做生意唔同整個包囉, 難好多.
    [版主回覆06/08/2008 04:14:00]舅父係香港永久居民,而舅母就拎左身分證幾個月都未有3粒星既!所以睇政府同我地都係一樣價錢架!
    我開麵包舖實行等執笠都似,我整咩都好慢,其實我都盡快整,但都唔知點咁慢既?

    回覆刪除
  3. 慢工出細貨呀麻!!!
    [版主回覆06/08/2008 10:50:00]不過,有時都會好失望架!因為唔係成日都好食或者成功。

    回覆刪除