2008年6月10日星期二

肥嘟嘟壽包@太子好彩酒樓

今朝被阿B咬到個嘴唇,而家嘴唇有撻仔損左,不過,唔掂都痛,老公仲話有少少腫添!唔知幾時會好呢?


今日與一班朋友食晚飯,因為慶祝其中一個朋友生日,約左八點係〝太子~好彩酒樓〞,不過,老公臨時要開會,而我與肥仔就要係屋企睇住阿B,因為其他人去左醫院睇阿公,所以我與老公都遲左半個鐘先到,我地已經分別坐的士去。


全部朋友都到晒,去之前唔知有邊D朋友去,上到去見有好多朋友有D又好耐冇見,數數手指有16個人,坐都唔係好夠位,我這班朋友一向有活動都係好多人參與。


這班朋友唔止人多,仲幾大食架!我地食晒飯之後,再加多左5、6個餸,後加既餸就唔係好大碟既!除之外,每次聚會都好開心,因為實有好多笑料,一定會笑不停。


我與其中一個朋友傾計,佢一開口就話我肥左喇!不過,唔緊要事關明天開始我就會食一個減肥餐,今日我已差不多買晒所須材料,希望成功喇!


頭先傾計時同朋友們講,我發現水吧個仕應好似我地其中一個朋友,有個阿姐上菜佢真係去問人〝覺唔覺水吧個人好似我地呢檯其中一個人?〞,真係比佢笑死,佢成日都好攪笑架!


我只係影左〝肥嘟嘟~壽包〞,因為我已經遲到,加上個個放工都應該肚餓,所以冇影相。



起初睇個壽包都唔覺咁大個,呢個比平時的脹大~味道唔錯。



食晒野又有個焗盅比你焗茶飲,仲有生果盤送。



1 則留言:

  1. 16個朋友一齊食飯, 真係超熱鬧呀!!! 我就無你咁多朋友喇!!! 頂多都係8.,9個, 真係傾計都有排傾呀. 
    見到你 d壽包我都好想試整呀, 不過一直都未去買材料, 搵日一定要試試先得.
    [版主回覆06/12/2008 07:27:00]我未有焗爐之前係研究中式包,不過始終唔知麵種點整。

    回覆刪除