2008年6月4日星期三

開心@稱讚、欣賞

今日我帶左合桃酥~迷你版回去,食過既人都話好味,仲話好食過街買果D添丫!又香又脆,今次連阿公都讚我,佢就算好食都話唔好食,要整蠱我,佢好少讚我架!


藍莓馬芬蛋糕阿婆話個個話D藍莓好酸唔食,今日阿婆食埋最後3個,幾乎全部都係阿婆食晒!阿婆話好味,佢真係我〝超級粉絲〞。


今朝去〝惠康〞買餸,冰鮮豬肉減價,撞〝arm〞職員mark價,我簡緊豬肉時個職員同我傾左幾句,我就簡左pack〝瘦林豬肉〞走人,我邊行邊諗仲煮咩餸呢?


之後再拆返凍肉部,睇下再買D咩好?想煮牛肉老公放夜又唔係咁好喎!點好呢?


職員:你想要咩計平D比你,慳少少買件衫比自己著下都好丫!
我:嗯~好,煮豬腩肉喇!咁有冇減價架!
職員:你想要邊pack?
我:是但喇!


佢就簡左pack,然後減左少少咁喇!我見豬腩肉好似係冇減價架!



之後經過蔬菜部見有白菜仔,今次再試下得唔得先。阿婆洗既時候聞到好大陣農藥味,食既時候阿媽都話覺,我就問娣婦點樣?佢話唔覺,但有D苦味,所以今晚老公放太夜我要拎飯回去比佢食,我都冇帶咁多白菜比佢。



糖醋五花腩

阿媽唔敢食,因為佢怕唔熟,我都唔知點解佢成日都怕我煮得唔熟既!娣婦都話有D〝鞋〞架喇!我都佢點諗既!


甜豆欖菜炒豬菇粒~今日D料比上次多,雖然,今次獻汁少,但味道比上次好,可能味冇咁濃,娣婦仲話今次食到D豆既甜味。



呢個髮夾我有2個,另一個係啡色,因為有2頭家,所以咪有2個囉!晏晝被我整爛左個髮夾,又要去買過勒!都唔知幾時會出去果頭添!



日落時又手癢影左幾幅相。



3 則留言:

  1. 你屋企咁多人住? 又公公,婆婆,媽咪,阿爸,細佬一家...
    仲要湊阿b...又要煮飯...你好叻
    [版主回覆06/05/2008 16:05:00]你過獎喇 !不過,我唔係同佢地一齊住架!我每朝8點鬆D回去湊阿B,夜晚食完飯就走架喇!

    回覆刪除
  2. 煮O野食真係想有人支持下O架, 下下整得咁辛苦, 整完如果 D人話唔好食都有 D DOWN DOWN地.不過都係 D 推動力o黎o既. 如果有人話好味就更開心啦.你呢排整好多o野食都好成功呀!!! 繼續加油, 一齊努力!!!
    [版主回覆06/06/2008 00:09:00]我都好開心丫!近排整咁多野都有人欣賞,我會繼續努力架喇!

    回覆刪除
  3. 咩叫豬菇粒 你d餸越黎越多花款...又靚呀
    [版主回覆06/06/2008 00:10:00]嘻~嘻~即係豬肉粒、冬菇粒,唔想個餸名咁長咪簡化下佢又美化下咁囉!

    回覆刪除