2008年6月23日星期一

嘟嘟嘟~‧嗚嗚嗚~@港鐵

今日帶阿B去坐港鐵,企係月台等車,車到既聲嚇到佢喊左幾句,連車都唔望,
我入左車廂一陣佢又喊,我抱住佢坐底都係喊,所以我全程都係企,
不過,佢間中都有喊幾句咁囉!緊係有人望住喇!
但我又唔覺得~醜怪,好在都係幾個站啫!



室外遊樂場精彩相~


開心到伸晒脷仔~但係唔知睇得清唔清楚呢?因為太動感喇!



跑~跑~跑~我要參加奧運!




今日我帶左阿B去與熊貓姐姐吃lunch,阿B十點幾已經想訓,
但係到我出門口都未訓過。


今次我地係巴士,阿B起初係企係到我怕佢攰,因為都有好長車程,
所以問佢〝坐坐好唔好丫?〞,出乎意料佢居然肯坐喎!
平時叫極都唔全架嘛!可能眼訓,睇下佢打呵欠~



我地到左目的地等熊貓姐姐,我已預備左架車比佢玩,阿B真係唔可以坐定架!
玩左一陣就要扭出去,我又比下餅、糖佢食,又比MP4佢睇先捱到咋!



食完飯我D事做又未夠鍾就帶左阿B去公園玩,我一個人又拎住重重地既野,
所以影左好少相咋!



坐車回家落車時,抱左一陣就訓左,幫佢除背囊和外套都冇反應就証明佢好攰喇!
我都抱到好攰。



1 則留言:

  1. 玩得咁開心, 乜力都用哂, 想話唔攰都唔得啦, 哈..
    [版主回覆06/25/2008 09:53:00]佢未出門口已經眼訓架喇!所以未返到去就呼呼大睡。

    回覆刪除