2008年6月11日星期三

哭了@太公不見了

今朝娣婦同我講阿B尋晚喊,當然有問原因喇!但娣婦講得好細聲,
因為阿B係隔離怕佢聽到又喊。雖然,阿B唔識講,但佢好有性。
尋晚娣婦問阿B‧‧‧


娣婦:『同太公訓好唔好丫?』,阿B立即走去太公張床掀開塊布。


娣婦:『太公唔係到丫!入左醫院。』,嘩!阿B聽到立即喊。


娣婦:『唔係,唔係。』,咁樣先收聲咋!



每次落街前我要佢同全屋人〝拜拜〞先出門口,今朝如常喇!
不過,佢自己走去太公張床到同太公〝拜拜〞,太公都未出院,
所以我話〝得喇!得喇!走喇!〞。


阿B落街見到白鴿好開心,之後去左〝惠康〞同左個職員傾計,
阿B唔講野佢都話阿B懶。我都有同佢講為左阿B間中都有與四大長老吵嘢!
佢叫我唔好同佢地嘈,一嘈就自己帶阿B去街。



返到屋企陪阿B睇電視,我睇睇下就訓左,阿婆話返我知,
頭先阿B要阿婆抱佢係窗口睇街,但阿婆話〝唔得,太婆唔夠力〞,
阿B就走去拎張高櫈,咁就可以睇街喇!真係醒目。


阿B玩太公個臉盆。



太公晏晝出左院喇!D瓜係表姐個奶奶係鄉下種架!
包保冇農藥和新鮮,我地間中都有靚蔬菜食架!



米奇車係有音樂又會自動行,佢成日都唔比佢郁,
不過,咁樣都未爛真係〝襟〞玩。



1 則留言:

  1. 你太公知道阿B咁掛住佢, 佢一定會好開心O者!!!
    [版主回覆06/13/2008 22:25:00]佢一番嚟就話左佢知,佢笑到見牙唔見眼~不知幾開心!

    回覆刪除