2008年6月9日星期一

烤焙乳酪蛋糕@再戰

頭先傍晚打比肥仔問下阿B游成點?才知阿公肚痾入左院,而肥阿哥唔知係咪游完係更衣室冷親,而家發燒,我明天要去醫院睇下阿公,然後有時間去睇埋舅父,之後就應約,因為明天朋友生日有聚會。



今朝十點幾肥仔來電今日同阿B去肥阿哥會所泳池游水,但係我今朝先訓,加上一陣高達叔叔會嚟!所以我冇去。


今晚要早D訓唔去其他Blogger到坐,尋晚通頂今朝先訓,又係連續2日朝早先訓,起身肩頸和頭都劇痛,攪到個人勁冇心機。


高達叔叔12點幾來電,我仲以為佢會唔知醒添!我再訓到一點幾起身,咁我就整住蛋糕等佢嚟!我地2點幾一齊去食野。嘩!奶油多件吐司好厚好鬆軟~好好味。



今日我又再戰〝烤焙乳酪蛋糕〞,上次烤焙乳酪蛋糕酸得滯失敗左,係某D份量方面就減左少少,因為成4點幾先整,而蛋糕要雪半日,成功與否就要等明天。



1 則留言:

  1. 阿B可能玩得開心得制, 今日好返 D 未呀????
    祝你個蛋糕成功啦!!!
    [版主回覆06/10/2008 16:12:00]今日好少少,今朝食左粒藥,個蛋糕我一陣試下先,成日先寫食譜。

    回覆刪除