2008年6月20日星期五

Mood去了那裡?

今朝6點幾老公起身熄冷氣,我好醒訓又點會唔知,點知我郁一郁隻腳就抽筋,小時候開始常常係半夜時隻腳就會抽筋抽醒我,但唔知幾耐開始漸漸少左,而家有時想伸下懶腰或郁下隻腳feel到隻腳想抽筋,我就會立即停止所有動作,等佢自己舒緩一下。


我坐左起身用手禁住隻腳,但隻手唔覺意批左老公一野,佢有D勞氣問我咩事?我話隻腳抽筋丫!佢就起身幫我整。不過,起身後隻腳仍有想抽既感覺和酸攰。


今晏晝等到阿媽放工3點幾返到,我又同阿B玩左一陣,約4點我就回老公家,因為近排天氣唔好肩頸都好痛、隻腳又抽抽地、又唔駛帶飯比老公,而我又食減肥餐,種種因素之下就回去。


起初諗住整餅,但有朋友來電問下我近況,大家都講左好多野,講大家結左婚幾耐,都唔覺自己老,但一講到見到D小朋友唔認自己老都唔得,眨下眼阿B又話讀〝Pre-school〞勒!


掛線後開始磅材料,但糖霜唔夠,所以放棄左想整既野!咁我又搵下再有咩可以整喇!又諗下整左我又唔食得,平時整完都幾乎唔會食,但突然想到唔食得,又再搵搵下連Mood都冇埋索性唔整。其實,尋日我6點幾食完減肥餐又唔駛帶飯比老公,所以就回老公家去,見咁早都諗住整下餅,但〝整下呢、整下撈〞又夜,咁就放棄左。兩日都檀唔成,唯有擇日重賽喇!


突然,記起老公尋晚話間屋好污漕,所以我就掃地拖地,平時老公係到我唔好以將全屋既野離地,而家趁佢唔係到就可以澈底執一下勒!


頭先返嚟拎左袋好重既野就忘記左要去買金菇,又唔想落街就叫老公放工幫我買,佢話放工去到再打比我,我問佢晚餐食乜?佢話唔知。


今日lunch冇食到沙律,唔知係咪咁就特別肚餓,餓到有D胃痛,所以一陣叫老公幫我買多個西蘭花,順便買埋西柚。老公諗左好耐先諗到去買粉食,不過佢買晒野比我之後先再自己再落街買粉食,因為粉要去另一邊買。



老公〝惠康〞西蘭花唔知幾多錢3棵,我用刀仔cut時好淋,食落就好苦仲好似有農藥味添!我煮左一棵食左幾舊,連未煮2棵都棄掉左,而西柚買左2個,前面深色係我之前買與老公2個相比,佢果2隻一定好酸好難食,我諗住〝鷗〞下先。



前幾日老公講明晚零晨2點45分有波睇~荷蘭vs俄羅斯,佢係荷蘭粉絲緊係想睇喇!不過,要去肥阿哥家先有得睇,因為Now先有得播,但佢又唔知肥阿哥睇唔睇,怕阻住佢地訓覺。


頭先老公又再提多次,冇幾耐阿嫂來電問明天有咩攪作?我就將老公想睇波既事話左比阿嫂知,不過,老公又話要睇明天幾點放,因為佢怕好攰支持唔住,講講下阿嫂話肥仔明天要返工,都係問一問娣婦會唔會回娘家吃飯,若然係就會帶埋阿B去,然後再打比我。娣婦要回娘家吃飯,咁我地就明天再聯絡睇下點樣,先決定。


沒有留言:

發佈留言