2008年6月1日星期日

突然~壞心情

今日整左2款蛋糕〝烤焙乳酪蛋糕〞藍莓馬芬蛋糕,但係〝烤焙乳酪蛋糕〞要冷藏半日,所以要明天先知結果。


我係整蛋糕之前和前段既心情一直都好期待製成品面世,所以心情一直都好興奮和開心,可怕一切心情就係後段起左變化,但都唔係維持左好耐。



今日老公唔駛返工,又無街去,但下星期可能連〝端午節假期〞都要返工。咁樣又係我〝阿茂整餅〞既時候喇!但未有心水整咩!而高達叔叔停左工咁耐趁今日又嚟開工勒!


尋日高達叔叔話十點、十一點差唔多到,我見11點都未到又肚餓就吃杯麵先,食左一半就到,老公又未起身,所以高達叔叔買埋報紙比老公上嚟砌住等。


老公12點起身去〝殊殊〞時差D撞跌成盒模型,高達叔叔話老公好似〝盲人〞咁,因為佢起身到撞到個盒都係冇開過眼既!我話撞跌晒仲好等佢可以醒晒!之後我就唔比佢再訓梳洗去食野。


我吃〝龍蝦忌廉汁雞皇飯〞味道唔錯;老公與高達叔叔都吃〝干炒三絲銀針粉〞。



頭先睇書決定整2樣野,有D材料食完野就去買,又要去〝惠康〞入貨,其中一樣係〝酸忌廉〞,我去〝果子〞冇,而Miss果間都冇,但Miss話去地鐵站〝百佳〞應該有,若然冇附近都冇架喇!


我係〝百住〞發現呢隻〝無鹽牛油〞平過平時D好多,只係$14.9,若有〝易賞錢卡〞仲平1蚊添!就與〝首選牌〞同價。



我地食完野、買埋野又入埋貨攪到成4點幾先返到去,所以都好晏先整餅,由於冇時間睇一次食譜先整,所以整〝烤焙乳酪蛋糕〞差唔多完成時都未要用焗爐以為唔駛,仲同老公講原來唔駛焗架!邊整邊睇原來係要既。


我係整既時候都好順利,就係焗既時候開始心情轉壞,因為我焗左好耐都唔熟,又夜又仲未整藍莓馬芬蛋糕,所以個人有D掹癐,我用左食譜幾倍時間焗,已經焗到表面都燶燶地都好似有少少黏住牙韱。


呢個食譜好多時都係要用微波爐,但我得焗爐,佢酸忌廉要拎去叮,我就放入焗爐,但攪極都唔得,但我都唔理照倒酸忌廉係面。



跟住到整藍莓馬芬蛋糕,又係冇時間睇一次食譜,邊做邊睇。廚房冇位插電動打蛋器,於是我就用手打,但實在太攰,最後我都係用電動打蛋器轉去廳整。


整整下又發現有D材料未落,所以D步驟都唔係好〝arm〞,攪掂焗得,我用牙韱吉睇下熟唔熟喇!一吉支韱~〝血丫〞,不出一秘就諗到吉到藍莓啫!但我拎去同老公講,佢一D奇怪都冇就話〝你D藍莓嚟既!〞,丫~咁醒既。



我地食完晚飯再焗過,老公話D藍莓酸,可唔可以唔要?我焗剩一個佢先試,所以得一個係冇藍莓,頭先都叫佢試又唔試。雖然,又係焗得比食譜耐,但係都好成功,最重要係老公話〝好掂〞。



除左藍莓馬芬蛋糕好掂外,我地食晚飯果間都好掂,碟菜係叫2個餸送的,我地order左〝中式牛柳〞佢地話酸左D,但我一D都唔覺;〝椒鹽排骨〞即係豬扒,豬扒好好味,老公連配料都食埋。



高達叔叔終於砌好左喇!但佢要回家噴油,我比肥阿哥模型相高達叔叔睇,原來肥阿哥都有砌呢隻,不過佢係砌白色1:100,而高達叔叔係砌黑色1:60,所以大好多。



2 則留言:

  1. 唔好咁嬲嬲啦~唔係就會唔見左個靚女大番薯架啦
    一生不如意事十常八九............唔好嬲壞身子呀
    哈哈~~笑下啦,笑下就arm架啦~~係啦...就係lee個笑容啦
    叻!
    [版主回覆06/02/2008 23:45:00]睇完你寫既野,我開心到唔識嬲喇!

    回覆刪除
  2. 你講果 隻牛油真係好平喎, 好耐都無見過咁平o既牛油, 最衰我屋企附近無百佳, 想買最近都要坐百幾字車先到, 係費時, 睇下下次有冇行開經過先買, 希望到時都係賣十四個幾啦.

    回覆刪除