2008年6月18日星期三

不想提的〝罄〞事

哎~今日發生左D好〝罄〞既事,其實,都唔只一件,但我都已經不想再提。


老公放工回來見到我咁既樣就問我咩事?邊個激親我?我一直都冇出聲,係老公苦苦追問下我講左出嚟!我得到老公既開解後,個人平伏番,我亦已經諗好方法去應變。


晏晝對面鄰居先生整左〝芋頭春卷〞,阿媽話好鬆化,而我既就比較實D,阿公和阿媽都話佢既好食過我既,但娣婦試食後喜歡我既春卷多D,最衰我唔食得唔係就可以偷師,因為對面鄰居先生整野食真係有一手架!


今日我整左〝卥水雞翼〞係與之前既有少少分別,個個食過都話好味,除左老公,因為佢話唔多喜歡食卥水雞翼喎!由於我〝罄〞得滯連相機都唔記得拎,相要明天先有。




沒有留言:

發佈留言