2008年6月9日星期一

懷舊通宵唱K之夜@Green Box

8 June 2008


尋日朝5點幾訓十點幾起身,世估唔到今日去唱K一唱就通頂,足足唱左9個鐘,其實,大家都冇諗過通頂,但又冇人提意走,所以就通左勒!


今次有我、老公、熊貓姐姐、開心果姐姐、至Fit姐姐、翻版盧冠廷 (至Fit姐姐老公)、高達叔叔,都有問過同屋住,但佢有事唔嚟!今次與上次不停飲飲食食@Green Box Karaoke一樣都係不停咁食,我地唱完仲去飲埋早茶先解散,除左〝打馬吊〞會通頂去飲早,唱K都第一次,又攪到朝早7點幾先訓,老公要等頭乾成8點幾先訓,不過,就唱得好開心。


開心果姐姐見到我就話我肥左,我都諗住食埋星期二果餐就開始減,因為之前睇到blogger個減肥餐唔錯又可以食得好豐富,這個餐單開心果姐姐好耐之前都比過我,原來真係得既,所以我又想試下先。



之前個髮夾爛左係〝AMP〞買,而開心果姐姐又想睇電腦,所以唱K前我地約去〝AMP〞行一陣,但佢屋企仲未換新完冷氣,行街就得返我地2公婆。


我買左個新髮夾後就幫果心果姐姐睇電腦,之後就搭車去〝淘大〞,見有時間剩就去〝直銷中心〞睇定D傢俬價格先。



開心果姐姐來電仲未整完冷氣,好大可能嚟唔到。之後熊貓姐姐都來到,我帶左佢去睇我地睇中既衣櫃和我喜歡既梳化,張梳化熊貓姐姐都話好,而且個枕頭位有得調教,我和熊貓姐姐都好鍾意。


跟住我地就去拎房先,我地當然係唱〝K Buffet〞喇!平時都冇咩好食,今次仲更加無啖好食,大家都係貪呢到唔會趕人走任唱。


至Fit姐姐、高達叔叔要做節食完飯嚟!開心果姐姐後期係屋企吃埋飯來,我地唱左少少新歌後就唱80、90年代既歌,但唱得最舊莫過於我和至Fit姐姐,至Fit姐姐唱鄧麗君既歌,因為佢暑假回鄉表哥和表姐聽,所以佢就識,而我就唱阿媽和老豆年代既歌,因為中學年代興係屋企唱K,有時又與街芳互去大家屋企唱,所以我就識D好舊既歌。


至Fit姐姐老公~翻版盧冠廷佢唱歌好勁,由於佢有時要返內地工作,所以佢專攻刀郎和內地歌手既歌~真係唱得好Rock,佢把歌沙沙地有D〝家驅〞feel,而且佢唱盧冠廷歌把又好似架喎!成班人都玩得好開心。


上次玩擦擦卡有2碟小食和3罐啤酒,大家又玩得高興又點止咁少,再叫多個同上次一樣既啤酒套餐,邊玩骰盅邊飲酒,每位男仕都飲左5罐啤酒。



雖然,至Fit姐姐係食完晚飯嚟!但佢等緊炒飯,因佢食過有次宵夜有好好味既炒飯,可惜今晚都係冇只得呢兩款小吃。



後來我地叫左88蚊任簡3樣野食。



唱到5點半打洋,我地就行左去隔離既〝明星〞飲早茶,果到開左門,但未有人返,我地諗係D師傅開門。



我地tick定點心等有人返就落,全部都係熱辣辣架!原本高達叔叔一陣會來我地家整野,但咁早都唔知佢嚟唔嚟到,我都諗住整包架!不過,而家咁我諗都唔得架喇!一切都係要訓醒先算!



4 則留言:

  1. 真係好盡興喎!!! 唱九個鐘仲有冇聲呀??!! 哈... 我後生 D 果陣都會唱通頂, 不過依家唔得啦, 記唔住, 你仲可以通頂表示你仲好後生, 哈..
    [版主回覆06/10/2008 16:09:00]年紀唔後生,不過,心境仲好後生。

    回覆刪除
  2. 嘩~~唔健康唔健康
    雖然唱歌幾健康
    不通頂就............
    如果我係大番薯~我會唱唱下訓左
    哈哈
    [版主回覆06/12/2008 07:33:00]但係大家玩得好開心,唔健康一次喇! 難得有咁上下年紀都通頂。

    回覆刪除
  3. 嘜你好老咩?!一D都唔覺呀
    不過難得一次有得通下頂~
    輕鬆下都好ge
    [版主回覆06/13/2008 22:42:00]~

    回覆刪除
  4. 靜係笑唔得架~仲要講``我不嬲都咁後生架啦``
    咁先得架~~哈哈
    [版主回覆06/14/2008 10:35:00]年齡老唔緊要,我心境好仲係好後生架!

    回覆刪除