2008年6月24日星期二

資料搜尋@7‧1北上

晏晝阿公炒飯,炒得靚唔靚呢?



前幾日與熊貓姐姐通電講除上次懷舊通宵唱K之夜@Green Box外都冇聚會,我想去下佢家整下包、餅,平時得老公一個人吃,D野過左氣先拎到回家有人吃,所以我就有咁既想法。


講講下熊貓姐姐又話不如去按摩,秉承前2年既習慣,因為我地連續2年7月1日都北上去按摩~吃、喝、玩、樂,所以佢想今年都係咁,我諗未來幾年都會係咁架喇!都好去鬆下、玩下、開心下,可惜老公未知要唔要返工。


我同老公講想去〝東門~廚安居〞,之前睇好多Blogger講D野好平,我都想去睇下,老公話內地同事話本地人都唔敢去〝東門〞果邊,因為十個人有6、7人係抓手、刧匪。我同熊貓姐姐講佢都想去,佢叫我同老公講唔怕,坐的士去到門口咪得囉!


星期日,高達叔叔來我地家砌模型時,佢講〝7‧1〞北上睇波,因為佢喜愛的〝德國〞未出局吖嘛!我問〝熊貓姐姐有打比你咩?〞,佢話冇,咁我就話左佢知我地既計劃,佢當然讚誠喇!


尋日老公同我講可能唔駛返工,於是我就通知熊貓姐姐,咁我地又傾下搵埋其他人去,然後分配好老公與熊貓姐姐分別聯絡其他人,我地又講如果得我、佢、老公、高達叔叔4個人咁點呢?基本上每次活動都我地4個係膽睇下拖邊幾個架啫!我怕會唔會危險D呢?熊貓姐姐又唔怕,因為佢間中都要與男朋友阿媽返廣州,咁又係又有咩好怕呢?不過,我怕老公好似上次咁回歸~深圳之旅 (上集:1-7-2007)被乞丐幫小朋友攬住隻腳唔走得,差D朋甩褲添丫!


熊貓姐姐與開心果姐姐通話,但開心果姐姐家中有事,我聽到後都覺得痛,希望快D無事喇!老公就與高佬叔叔和同屋住聯絡過,高佬叔叔若然〝7‧1〞唔駛洗工就與女朋友與我地一齊去,佢要星期六先知,而同屋住就要遲D覆,因為佢要搵人湊2個女。


上年北上大家都唔熟路,所以我一早已經上網搵晒資料,安排好晒去邊到,雖然,我花多好多時間去做資料搜集,不過,緊係到時就唔係依我安排而行喇!有D仲取消左添!但係大家都玩得好開心,最緊要都係咁啫!


今日我攞回上年既資料和上網睇過下地圖,我都唔打算有咩安排一切順其自然,最重要睇下大概位置係邊咪得囉!


3 則留言:

  1. 其實去東門...最緊要唔好分散行,最好幾個人行前..幾個人行後, 重要野一定要放前面,咁就行得安心又放心喇.....
    [版主回覆06/25/2008 09:51:00]多謝提點,我會同佢地講架喇!

    回覆刪除
  2. 我都好想去 廚安居  ar~~
    我可能暑假都搵日去鬆下呀
    KA....KA~~
    [版主回覆06/25/2008 23:38:00]Good~個人拉緊左,都要去鬆下架!

    回覆刪除
  3. 我又唔係橡皮,點樣拉緊鬆下呀?
    哈哈哈~~~
     
    [版主回覆06/26/2008 22:50:00]哈~我知你明我講乜既!咔~咔~

    回覆刪除