2008年6月23日星期一

漫長換衫記

今日食完減肥餐後,第一次出動,我約左熊貓姐姐食lunch,之後去〝橘子烘焙〞買野,然後去換衫,因為尋日買果件衫有D問題,左邊領至手袖與右邊領至手袖係唔對稱相差半吋有多,而且前領位的裡車得唔好會露出來。


今日阿B全程都係要抱,真係抱到我手都攰,又要拎住話輕又唔輕既烘焙用品,攪到個人又好〝呢 hea〞,流汗都幾乎冇手抺。



我帶埋阿B12點鐘就出門口,點知屋企附近爆水管架巴士要兜路,然後又遇上塞車,好在早出門口咋!唔係就‧‧‧


我地去到目的地,並已睇左吃咩!我搵到位就通知熊貓姐姐係邊和吃咩,我帶住阿B要熊貓姐姐幫我買。晏晝搵位時,咁〝arm〞平時坐開個位有人走,所以一講熊貓姐姐就知我坐邊,我每次都好彩可以坐翻同一個位到。


平時食開既〝鮮茄牛肉煎蛋飯〞今日冇,我就叫左〝粟米肉飯〞,汁仲多過飯。



尋日我買唔到糖霜,今日我就去左〝橘子烘焙〞到買,我成日都想整愛吃既〝龍鬚糖〞和〝鳥結糖〞,所以我買粟膠,平時食譜通常都係見人用魚膠粉又順手買埋。



嘩!今日換衫真係過得好漫長,我食完飯坐港鐵去換衫,我地企係月台等車,有車嚟阿B就喊喇!之後約2點就到目的地,舖內有人但執緊衫。



半個鐘後再行去都係執緊,行到我都好攰,我就帶左阿B去公園玩,我一個人帶佢去都好怕有意外,你知喇拎住咁多野又要睇住阿B好難兼顧架嘛!不過,都冇事發生,仲玩得好開心添!玩左半個鐘再行返去。



離遠見到都仲係執緊,我都硬住頭皮敲門問幾點開,回答3點半,哎~仲要捱多半個鐘。正當我想打比老公時,老公就來電勒!我匯報現時情況和一陣可能要買多件衫,原因係通常換衫都係要3、4點打後,因為未開單,而第一單生意就換貨對人來講係〝唔老嚟〞呢D係行規,老公聽到後話〝咁下次唔好去果到買〞,真係比佢激死。


我冇預到咁晏都未返屋企,阿B想食奶,原本我帶左餐奶比阿B,不過唔想拎咁多野,所以都係放低左。靈機一觸,阿媽話我歲幾已戒左奶,我飲〝維他奶〞做代替品,所以我即係買左包〝維他奶〞比阿B飲。



終於開左門喇!我一入到去表明立場想換衫,不過,我都有問幾點可以換。


售貨員:6點先可以換。


我:若果我而家買一件衫,咁可唔可以換?(我真係等唔到咁耐)


售貨員:特價冇得換。


我:我唔知係咪,不過,尋日掛係收銀後面,但係件衫‧‧‧。(我講埋件衫有咩問題)


售貨員:係~特價,只可換衫,不可以換款。


我目的都係想換衫啫!之後我就努力睇衫,我睇時阿B又睇,但只係簡到尋日睇中左既另一件,跟住就即刻回家。


5 則留言:

  1. 又真係幾漫長喎!!比我就激死左啦!!!!哈哈~~~
    [版主回覆06/24/2008 07:22:00]不過,帶住唔肯行既阿B就‧‧‧。

    回覆刪除
  2. Oh, That's a disgust adventure.
    Why don't you complaint the sale girl to her supervisor.
    The department store opens on 3:00 P.M.  That's very rare 
    But take it easy  LA.
    [版主回覆06/24/2008 07:25:00]果間舖唔優做架!開得晏收得早,因為D衫又平又靚,間舖50呎都冇成日都塞滿人,有時都入唔到去睇衫。

    回覆刪除
  3. 帶住個小朋友行街真係有點麻煩...
    驚佢扭計(都預左)
    最驚佢話要訓覺(冇拎車仔)..
    咁就真係慘~
    唔行好過行...
    [版主回覆06/24/2008 14:51:00]嗚~嗚~ 大家感同身受。

    回覆刪除
  4. 喂!八樓開左間二得惠呀!你有冇上去睇下?有D野二記平D架!
    我試過幾次見到D左右唔對稱0既衫...................第一次唔知,買左成個月先拎出唻穿..............兩隻袖差三吋!買左太耐所以冇拎去換。又有次行街,睇中件衫................不過望來望去都覺得怪怪地..............度下........原來來邊夾位一高一低.......................
    [版主回覆06/24/2008 22:44:00]我唔知道開左間二記添!有機會去昅下先。
    買衫都估唔到佢左右會唔對稱架!所以好多時都睇漏眼。

    回覆刪除
  5. 丫!仲有.........二得惠D烹任書有八折,低D架!
    [版主回覆06/24/2008 22:46:00]我本〝西點學習大百科〞都係係二記買,但我唔知佢長期八折,下次有書都去睇下有冇先買,多謝通知!

    回覆刪除