2008年6月25日星期三

休閒@風神

尋日傍晚時份已收到消息今早應該會掛〝8號〞,但夜晚已經掛〝8號〞風球喇!老公話明天都落喇!我問老公〝你幾多點落就唔駛返丫?〞,老公話冇架喎!一落就要返,都唔知咩公司嚟架!話就話係日本人公司,所有福利都唔似日本人公司,反而做野就似層壓式,按本字辦事,永遠一成不變。


今朝7點起身開收音機聽仍然係〝8號〞,我就再訓過,但係咁既天氣我既肩頸又點會唔痛丫!我典左好耐先訓得返,不過就每一個鐘醒一次囉!終於訓到9點幾就起身,然後開電視繼續留意颱風動向,我見咁早就開始整圈圈餅乾


我一直睇住電視留意天氣由紅雨轉黃雨,電視話中午前會轉掛〝3號〞,係11點就轉左〝3號〞喇!我叫老公起身預備返工,佢例牌訓多陣先起身,我未焗完圈圈餅乾就去食晏先,回來再焗,係老公梳洗期間發生左D野。


跟官咁耐都知官姓乜,我見佢梳洗,心知佢冇諗過一陣同我食野,但我係都要問下〝你一陣食咩丫?〞,佢話買野返公司食,我聽到就好嬲,頭先你未起身我肚餓食左包餅,我諗住得埋你先一齊食野,但你而家咁講即係冇諗過陪我食野喇!我知你趕住返工,不過,都可以一齊食完先返工掛!我扭左一陣就去食野勒!女人係要氹架嘛!嘻~嘻~



食完野諗住陪老公等車返工,但頭先等食等左好耐,所以老公轉搭港鐵再轉小巴,我送左老公去搭港鐵就自己去〝百佳〞買雞又蛋,順便逛下,行行下就打比老公〝我幫你買報紙好唔好?〞,老公話〝好〞,因為老公返工前買報紙,只係有食早餐時有時間睇,之後就要返到屋企先可以再睇,我唔想佢又要孭多份報紙。


我係街上見到有好多人趕返工,就覺得自己好幸福好似〝少奶奶〞,我可以慢慢行,又去買下野唔駛趕返工,但係呢D日字要付出代價架!


我係〝百佳〞見到呢隻牛油仍然減緊價,仲係$12.9,雖然屋企仲有2舊,咁平都掃多一舊先。然後,我又見到雞蛋20隻都係$12.9,咁抵就算用唔晒都可以拎返屋企實用得晒喇!



返到去就焗埋D圈圈餅乾,跟住又整多個海綿蛋糕,這個海綿蛋糕係我之前提供比〝Blog友仔〞,但係自己未整過,所以整下。



頭先有2個蛋白剩,我又見時間尚早,所以又再整〝蛋白蛋糕〞。



晚餐又諗唔到食乜?都係煮又快又簡單既瑤柱粥,老公又買左〝吉吉〞和我最鍾意既雞腳。



2 則留言:

  1. 哇~~~心形餅餅.........好sweet呀
    [版主回覆06/26/2008 07:15:00]但係全部心形都有D畸形,下次應該會好D架喇!

    回覆刪除
  2. 笨媽媽快樂家2008年6月25日 下午7:19

    打情罵俏,可以增加夫妻間情趣 ,叻女.哈.............哈.............
    [版主回覆06/26/2008 14:57:00]嘻~嘻~多謝讚賞!

    回覆刪除