2008年6月21日星期六

既醒目又大頭蝦@老婆

晏晝有事要搵老公,所以未等佢食完lunch回到公司打比我,我就係1點幾打比佢。老公與同事而家身在〝吉之島〞,因為佢地想搵D工具可以幫工人做野快D。工人要將D野入落Zipper膠袋內,佢地想工人拉實個袋口時方便D,老公記得係有既咪一齊搵下囉!


我地講講下我記起之前搬屋時,係〝吉之島~十蚊店〞買過D用吸塵機抽真空既密封袋,係有一個輔助工具來拉實個袋口。掛線後我就實驗過幾次係成功,而且袋口仲拉得好實,所以就向老公回報。我又問佢今晚去唔去肥阿哥家睇波?老公話十點幾先去。



晏晝肥阿哥來電問我去唔去佢家,佢尋晚睇波今日請左假,我唔去喇!但夜晚十點幾會去你家。


我落街買炒飯材料,因為我炒飯比老公吃,去完〝惠康〞買野先記得忘記買吞拿魚做沙律,其實,屋企有架!尋日忘記左拎,頭先買左12罐汽水又唔想走返入〝惠康〞,好在〝佳寶〞有得買啫!沿途行回家才記起仲有〝糖霜〞忘記買,又唔整得想整既野添!


冇買〝糖霜〞,但又手癢想整野,咁整咩好呢?嗯~就再戰墨西哥喇!上次因為自己既大頭蝦,所以整左失望~墨西哥,今次一D都冇失望喇!


雖然,整既時候一切都好順利,不過,由係自己大頭蝦係最尾發酵既步驟先記得未整墨西哥油,好在都趕得切係發酵完成前攪掂。



頭先煲返滾D消脂湯,然後去寫Blog,過左一陣聞到好香,但心諗我都冇煲緊野就冇理會,但仍聞到香味覺得唔得妥,就行去廚房睇下!哎呀~真係我煲緊野丫!傻下傻下自己都唔記得,當我打開個蓋先記得自己煲緊咩,由大半碗湯滾到得返1/3碗咋!


晚餐我用左隔夜飯炒左個叉燒豆角炒飯,老公話與街既差不多~好味,衰在太多肉,太耐冇炒生疏左,下次冇問題架喇!



4 則留言:

  1. 知啦知啦~最醒目個個一定係大番薯啦
    但係.........最大頭蝦個個又係大番薯喎
    咁..........姐係醒目定大頭蝦呢??
    哈哈
    [版主回覆06/22/2008 17:03:00]咪即係一時醒目一時大頭蝦囉!

    回覆刪除
  2. 咁總括泥講呢?
    哈哈
    [版主回覆06/22/2008 23:37:00]係唔知點講~哈~哈~

    回覆刪除
  3. 哈哈~連大番薯都唔知點講lu
    [版主回覆06/23/2008 22:26:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 哈哈~連大番薯都唔知點講lu

    回覆刪除