2008年6月3日星期二

天氣令我〝痛〞

近排D骨都好痛,可能天氣影響,但今日起身痛到難以形容,我梳洗完坐左一陣都係決定唔湊阿B,我打電話回家通知阿媽,但去左飲茶,於是通知肥仔後再通知阿媽。


我等到老公返公和寫埋尋日篇Blog後就去訓,我訓到約1點起身,仍想訓,但怕再訓夜晚就訓唔着。


起身見肚餓吃左個杯麵,但今次係〝多謝惠顧〞,之後check電郵,嘩!有好多丫!,Facebook又有好多mesage,之前兩個情侶電話又未填保用証,於是我就網上登記做保養,就咁樣搵到3點幾。


痛一直都未有退減,我要整〝阿茂整餅〞嚟分散注意力就唔多覺痛,所以整左想整好耐既合桃酥~迷你版~好味。



頭先開雪櫃見到星期日整蛋糕用剩兩個〝蛋白〞係雪櫃,所以我就用嚟整左〝蛋白蛋糕〞,但太耐冇整都唔係好記得,我又冇橄欖油用左粟米油代替,希望食得喇!〝四大長老〞好鍾意食這款蛋糕架!記得上次整double份量佢地4個都唔夠食。



未倒扣時個表面好靚架!有一次唔記得倒扣個蛋糕攪到好醜樣,整餅既時候真係唔覺痛,但整完又開始痛。



之前食過肥阿哥係公司訂回來既〝紫菜〞,有次阿嫂問〝要唔要紫菜?〞,但我不在家,所以娣婦幫我order左2包。晏晝同肥阿哥來電話有貨,同埋忘記叫我地去佢家試〝肉鬆吐絲〞、〝芝士條〞,佢話〝肉鬆吐絲〞~係不錯(國語),突然講國語應該味道唔錯,不過,佢話下一水應該加價勒!


肥阿哥話我好似〝七老八十〞咁,叫我做多D帶氧運動,仲叫我得閒去佢Club House做Gym,咁就唔會週身骨痛喇!


傍晚時份,突然落雨、閃電、行雷真係嚇死我,即時諗到有老公係到就好喇!我好易嚇親,有時係老公居企電話響、隔離鄰舍大力D關門我都會彈起架!


我聽到開門聲就出去迎接老公回來,佢行到入屋問〝你整合核酥丫?〞,我望一望張櫈就問〝你又知既?〞,然後我見到老公視線向前望,而佢前方係電腦,咁我就知佢見到我打緊Blog咪知囉!我問佢試唔試?佢話夜D先食。



晚餐食味噌湯烏冬,今日老公好攰我就好乖自動去洗碗,平時老公會幫我洗,因為佢話我有〝主婦手〞和煮得辛苦,但我都唔比佢洗都係自己洗返,但自從我〝阿茂整餅〞、寫Blog後都好少同老公爭洗碗,因為我要整野丫嘛!



食烏冬老公鍾意係港鐵站買魚蛋、牛丸‧‧‧回來做餸,佢怕收工去到已關門,加上老公頭好痛有D暈,所以其他同事未走,佢就係8點鬆D走先,可惜去到都係收左。我想食雞腳和飯糰,咁老公就轉食滷味和飯糰。



3 則留言:

  1. 死囉~大番薯D骨頭唔得啦
    要做運動呀~唔好以為整蛋糕就當做左運動呀
    另外~我想問蛋白蛋糕點整架
    係咪好easy架?
    [版主回覆06/04/2008 00:48:00]蛋白蛋糕係我上堂學架!所以冇舖個食譜出嚟!我呢個食譜都易整,因為要用蛋糕乳化劑,所以應該好少會失敗。

    回覆刪除
  2. 咁除左要用蛋白同蛋糕乳化劑,仲要D咩呀
    先後次序~焗幾耐呀?
    [版主回覆06/04/2008 07:44:00]細番薯,唔好嬲丫!因為我上堂學唔方便講你知,不過我幫你搵到個蛋白蛋糕食譜: http://www.leisure-cat.com/frm_1408.htm ,你試下丫!

    回覆刪除
  3. 我唔會嬲ge~我都唔鍾意嬲人ge~嬲人咁辛苦~我先唔會苦泥身呀
    你幫我搵個食譜~我要唔該你就真
    唔該你呀大番薯
    哈哈
    [版主回覆06/05/2008 00:26:00]我都好希望幫到你,希望你有用喇!

    回覆刪除