2007年10月3日星期三

福無重至、禍不單行

左邊:牛肉炒飯(老公)、右邊:菠蘿雞粒炒飯(我的)


話說星期日幫

〝同屋住〞搬屋,食晚飯時其中一隻大牙食〝崩〞
左,跟住星期一約左睇
〝梳化〞
,但我有些事做,只是食了晚飯~明星
〝打邊爐〞
,點知第2日起身,口內上顎右邊門牙、左邊門牙至犬齒的牙肉都腫痛~。尋日我已經打左電話去牙醫約星期六補牙,之後老公又要改星期五~真係‧‧‧。

到今日老公早上十點幾就放工,因為佢唔舒服去睇醫生我話可能係腸胃炎,其實老公都痾左大半個月,但又唔係痾得好勁,所以之前都冇睇醫生~一切如常運作,。老公話順便下午陪我去補牙就叫我打去牙醫到改期~又要改,真係有D唔好意思。

我與阿B都食粥,順便煲多少少比老公食,所以老公睇完醫生就黎左我家,之後就回老公家。醫生問老公:「食過咩?」,星期一&星期二都去左

〝打邊爐〞,原來老公係有細菌入左胃
~食左唔乾淨的食物,之前痾左咁耐都可能係個胃影響,同埋老公一向都係血壓低,再加上病血壓已是大人的下限,再低D就會暈,~真係。老公食藥時,我見到支白色〝胃藥〞都怕怕,聽人講〝胃藥〞水好難食架。

到了診所老公話裡面應該好細係外面等我,但姑娘一打開門,我就即刻同老公講裡面好大陪我入去,老公望一望就起身入去。當我坐上牙醫的手術櫈上個心就好似去左,醫生&姑娘都見到我好驚,叫我放鬆D,佢地都好細心,牙醫幫我檢查D牙,以我係一個

〝問題少女〞
緊係會問牙醫問題。

我:有冇蛀牙?

牙醫:冇蛀牙,你D牙幾好。

我:哦!我唔係有蛀牙咩?(我心諗:我之前睇過2個牙醫都話我有少少蛀牙。)

牙醫:冇喎!有時D牙有黑色野,係有污垢藏了入牙紋內,牙都好實。 (再檢查多次)

我:整好幾時可以食得野?

牙醫:而家呢D整好用燈照照就可以即刻食得,不過,唔可以用黎食硬既食物。

姑娘比塊鏡我睇,補的地方與真的牙一樣,整完時牙醫仲同我講〝驚完〞喇!姑娘話係咪唔係好驚呢?我話因為小時候去〝牙科保健〞補牙時,用個鑽係咁鑽,整好漱口會有好多黑色野,姑娘聽到後就話〝又係童年陰影〞

雖然,可以即刻食得,但我都係唔敢用果邊食野,我都係咬幾下就吞,唔係掂到牙肉腫既地方會好痛,頭先叫外買都食左個幾鐘都未食完。我擔心朋友約了星期日與十月份生日的朋友慶祝攪〝BBQ〞,到時唔知好返未呢?


沒有留言:

發佈留言