2007年10月17日星期三

一隻賴豬仔

這幾天我都帶阿B在家樓下散步,但係阿B常常不願意落地要抱抱,我唯抱下又迫下佢自己行,這樣不用常常困在家中,對身體都會好些。


今日下午飯我沒有吃,因為阿婆想煮田雞飯吃,所以等我們吃午飯後,她才焗田雞飯,但我提意阿婆明天才焗田雞飯,因為每一日第一餐是最吸收的,所以我將午餐讓給她吃,但她怕我餓,我話一陣帶阿B落街時買野食咪得囉!阿婆接納我了我的意見。


我決定帶阿B行去隔離村買〝麥麥〞食

,沿途又有好多樹~你話幾健康呢!阿B想訓&食奶,所以我快快手預備左水、餅乾,仲有最重要的〝奶咀〞比阿B,回來時幫他洗白白、餵奶、覺豬。我抱著阿B行左1/4路程就放下他扶住佢行,但阿B攬住我隻腳又用他的腳爬上我到~死都唔肯行
,有車經過即刻攬住我,可能地方陌生和車聲大~他害怕
,唯有抱起他繼續行,一邊行一邊與阿B傾計,雖然阿B不懂回答,但這步驟是一定要做的,如是者重覆抱、放、抱、放‧‧‧,最後行左3/4路程,有一個公園仔,我話:「阿B,有馬馬喎!〝激焗〞、〝激焗〞喎。」,阿B一見到就要落地喇!玩左一陣見到樓梯又要行落去,哎呀!衰仔~你唔係驚既咩?我立即抱起他繼續行,因為這條樓梯是去另一個地方的。


終於到了目的地,入到商場我又放阿B落地,又好似頭先咁~真係激死我

,我當然不會就此吧休,不斷地嘗試,好不容易才試到一次,因為他見到有間舖內有要入錢的電動音樂車車坐,才吸引到他行入去,都好過冇,坐完車車後,他繼續自己行,行到了電梯口,我不淮他行過去,他又要扭抱,我決定去買〝麥麥〞走人。


回程行出商場時,我都嘗試扶住阿B行,結果一樣,再行多一會,再放下他,他見到樓梯就願意行,但當時的我十分狼狽,因為我灣腰孭住個袋就會跌落黎~好易整到阿B,加上我又拎住袋〝麥麥〞,不過,不要緊對阿B好就冇問題。之後我都是抱住阿B,間中給他水&餅乾


阿B回到家中就想睡

,見到我開奶就將個奶咀比我~從未試過,他真的很餓。吃了一半就停了,玩了一陣都不吃,我就幫他洗白白,之後就飲晒喇!再睇埋他喜愛的〝放學ICU~布公仔〞就呼呼大睡了
,差不多睡了2 1/2小時。下次阿B食飽飽、睡夠就唔可以唔行架喇!


點解之前我唔開奶餵阿B?我在12點幾餵他通粉,他吃得不多,有時我知他肚餓,但他正餐不努力地吃,所以我要等到3點幾才會開奶,這樣是我想調教阿B的飲食時間,等他有規律,一日3餐奶,2餐正餐吃餐粥、烏冬或通粉,但餐與餐之間可能有小食,阿B飲食時間表。


奶:起身、下午3點幾、睡前


正餐:早上11點幾、傍晚6點幾


沒有留言:

發佈留言