2007年10月15日星期一

極度唔舒服~

紅色圈:幾個月前康復的油燙印、紫色圈:新的油燙印



尋日去朋友的生日會時已經唔舒服,今日鬧鐘響係床

左一陣先起身,因為好疲倦、肩頸好痛
、個頭痛到爆
,這一刻真的想斬左個頭同對手出黎,我當然冇咁做喇!我唔係傻架
~


我叫左老公好多次都唔起身,就有D滾滾地

,又係痛得滯攪到我掹,我掹掹地對老公說:「快D起身喇!我想快D回家,個頭好痛。」,老公都少少發脾氣:「我個頭都好痛丫!」,老公再
多一陣先起身。


回到家中一個鐘內嘔左3

,早餐食左2啖唔想食,沒吃留待一陣好些再食。個肚好脹、痛到標汗又嘔,我想是不是〝腸胃炎〞呢?由於唔舒服就叫左阿媽煮烏冬,順便比些阿B吃。


在吃午餐前我餵了阿B食粥和睡覺,阿媽叫我起身吃午餐,其實我沒有睡只不過不想郁,我吃午餐後跟住睡在阿B

,到阿B起身就餵他吃烏冬,阿B很喜歡吃。之前攤抖左一陣好了一些,帶阿B落街幫老公買東西兼玩一陣,阿B唔肯行,所以我就抱下佢又推佢行。


到了晚上在炒菜的時候一不少心就被油彈到隻手

,我立即搽〝燙火膏〞只見到隻手有少少紅和痛,不像上一次又是同一隻手又是炒菜被油彈到,有大、細痛、紅腫起的傷共17〝達〞,要用〝全效防水膠膜敷貼〞
貼住某些傷。之後,回到老公家中一看,隻手有8處紅腫、少少痛,老公叫我敷冰,我唔肯我怕會起水泡。我看到老公個樣好疲倦。


我:你係咪好疲倦?快D白白後訓覺。(老公擰頭。)


我:你個頭係咪好痛?


老公:唔係。我唔知心口痛定心痛?


我:你係咪有心藏病?你去睇醫生好D


老公冇應我就閉上眼抖。老公身體係比較潺弱,仲有一樣野好特別就是‧‧‧我尋日都忘了說,尋日搭巴士回家,在落車前一個站有好多人上車,突然聞到好似〝保心安油〞味,老公立即用手蓋住個鼻,後來轉用紙巾,我問老公:「你有冇頭暈

、有冇想嘔
?」,老公有頭暈冇想嘔,落車後見到老公隻手起好多紅色粒粒好似〝蚊難〞。因為老公對全部〝阿婆香水〞都唔聞得,一聞就會頭暈、想嘔、身體敏感,不過,明天就會沒事,但在這一刻見到老公好辛苦。



1 則留言:

  1. 有冇去睇醫生呀?病向淺中醫哦~
    [版主回覆10/17/2007 10:04:00]冇睇醫生,應該不是腸胃炎,因為而家冇事,我想都是肩頸痛引至,好耐之前肩頸痛睇過政府、私家醫生話冇事,趺打師傅、推拿師就話我〝肌肉勞損〞,仲有好似頸椎有少少移位。我諗最大問題是我坐、企都是〝寒背〞,再加上以前返工很多時用頭&肩夾住電話(公事上),一邊做野,所累積回來的惡果。我有個同事因為這樣要做〝物理治療〞。
    多謝你的關心!

    回覆刪除