2007年10月19日星期五

亡羊補牢、未為晚也~

另一間買的,燒肉、乳豬皮都好脆架!價錢又平~



話說之前幫〝同屋住〞搬屋後吃晚飯時,不小心吃崩了左邊最後的大牙,跟住就去牙醫到補救喇!牙醫話補完可以即刻食野,但係我唔知點解喝凍、暖、熱飲或有時嘴嚼時隻牙都依然

。我見娣婦比我早幾日補牙,所以就問左佢有冇咁既情況,佢話係咁樣架。在上星期情況仍然冇改善,就問多次娣婦,她說:「沒有
。」,娣婦因蛀牙去補牙,而我因崩牙去補牙,老公見此就叫我去睇多次牙醫


前日我忍不住自己用電筒照住睇下隻牙,又用牙籤篤下,唉!點解我見到之前崩牙的表面咁黃既,篤下又有D酸痛喎!唔通表面都崩左。點解咁講?事因我記得前幾日與阿B睇

講牙齒,在牙表面是〝琺瑯質〞係透明,而〝象牙質〞顏色較黃,是被〝琺瑯質〞包住。


今日早上我就電話預約左12:15要到診所

,我就
同牙醫講,但牙醫檢查、打磨修補部份、測試都找不原因,但可能有機會係隻牙裂左
,因為牙裂係睇唔到,用X-Ray又照唔到。牙裂的初期就係好似我咁樣,嚴重D就會飲凍、暖或熱飲會痺,再嚴重D唔郁都痛。牙醫幫我搽左藥膏,在一個鐘內不可以飲水及進食,還要下星期再回去覆診。如果下星期覆診都是這樣就要取回補上的東西,然後再重補。牙醫亦都有提意我用
。今次牙醫沒有收費,唔知下次又會唔會呢?


之後,我地就去左買飯,老公怕

肚餓又去買麵包。我仍然都係用一邊食野咋,D野求其咬幾下就吞,因為比之前更加
。夜晚約左朋友唱K Buffet,好在有野比我平衡下啫,仲有明天要去睇阿B參加〝Play Group〞~真係開心
,上星期阿B都有去另一個〝Play Group〞,但係灣仔太遠冇去,一切就唯有等待下星期吧!


自從那次開始我都早、晚刷牙

,而且漸漸離開我很喜歡的〝脆骨〞,〝脆骨〞係白色一舊有時硬,有時軟,要視乎你點整,其實可能我食得多引至牙崩,希望而家


我選了喜愛的〝椰絲奶油包〞,老公選了小時候的〝車輪包〞~現在很少有得買。



沒有留言:

發佈留言