2007年10月8日星期一

老公手痕‧‧‧


中午12點幾我接到老公既來電


老公:「頭先唔知點解手痕係Yahoo拍買到落左個Bid係2架巴士, 但冇証。」


我:「吓!冇証架喎!」


老公:「除開條數平過我之前睇到其中一架又有人放出黎。」


我:「冇証個收藏價值咪唔同左!」


老公:「冇証都冇所謂,我都唔會賣出去架喇!」


我:「我知,但係我鍾意一套咁收藏,咁樣我覺得唔完正。你鍾意喇!」


我係一個

就算我唔係炒賣,我都係喜歡一套的收藏。到左下午3點幾老公又來電
,突然有人出多幾十蚊Bid,在好奇心驅使下老公就去睇下個人
,睇睇下老公覺得有些不對勁
,所以即刻變身成為
,究竟咩事?就係老公懷疑這個賣家用另一個帳戶扮買家將競投的物品成交價推高,因為這個賣家還有好多拍賣品,但常常都有一個買家將個成交價推高,而推高價的買家都是同一個人,這是翻查記錄
分析後所得出的結果。


最後這件拍買品比另一個人接近直接購買價成功競投。如果老公推測沒有錯的話,真係Bid左既話感覺好似被

欺騙感覺,雖然係平,但係唔係咁樣推高個價,仲可以平D。


沒有留言:

發佈留言