2007年10月28日星期日

為何一句會動肝火?


我上次整〝藍莓芝士餅〞還有材料剩,正因這原因我前幾日己相約好肥仔今日去肥阿哥家,但要等阿B在2點鐘放學先,我就在家整野。


我和老公未食早餐和午餐,所以就買外賣上去吃。肥阿哥係房拎左袋野出黎話係阿嫂買比我的,有2個盒分別是〝阿Jack〞

&至愛〝米奇〞
看圖識字~盒上有個碗,好野!這份禮物對我來說是很有意思,夜晚一齊回家吃飯。



肥阿哥食完飯,又拎2隻碗出黎睇,點解〝又〞?因為頭先比完我後,佢又拎過黎睇。唉!2隻都係〝米奇〞碗既?原來得一個〝米奇〞盒,所以售貨員用〝阿Jack〞裝住,肥阿哥話靚咪睇多幾眼囉!吃過飯後各自回家,返到去我拎出黎睇,就同老公講。


我:「點解個個人都送碗比我既?」


老公:「你成日打爛野。」


我:「我邊有打爛野丫!」


就是老公一句「你成日打爛野。」令我唔開心

。老公即刻兜~你成日做野〝打衝鋒咁、柄柄彭彭〞,人地咪以為你成日打爛野囉!咁你有冇同阿嫂講過?我梗係冇喇!無端端講黎做咩丫?你當我傻架!


大家會好奇怪,這麼小事為何我會咁小氣又唔開心呢?因為碗與我有個故事‧‧‧


初初與老公一齊時,有一個要好的朋友送了一對〝日本〞

飯碗給我,寓意我與老公〝一雙一對〞,之後因一些事給別人打爛了,我沒有怪責他,因為不是他想的。


跟住5、6年前另一個好朋友送了一對〝米奇&米妮〞飯碗比我~我好鍾意的,這對碗對我來說是很特別的,因為這個朋友可能再沒有機會與她見面,這對碗埋藏左我與她的感情和往事,我要好好珍惜這對碗,之後我仲買埋同一款湯碗襯埋一套,但2隻飯碗不小心給別人打爛了,即時我緊係話唔緊要喇!唔在乎咁,唔通同人講這番話,聽到實唔開心喇!我有上網搵過,又去Bid野的地方搵,仲同老公講:「如果是〝二手〞我都會買。」,但係都係冇。


在大半年前,其中一隻湯碗都給別人打爛了,我都是與上次一樣~沒有怪責他,我知道他不是有心的。他有去搵過想買回一隻一模一樣的給我,但都是無功而回找不到,我叫:「唔好搵喇!出左好耐,由佢喇!」,試問咁耐世紀之前又點會搵到呢?所以現在剩下的只有一隻湯碗,我都有買回另一對〝米奇&米妮〞碗~都不是那回事,因為感情是不能買回的,但唔知點解新的碗其中一隻又崩左少少。


幸好不是我或老公打爛,若不然會更加不開心,唔知點解屬於我的碗都是這樣,唔通寓意我與老公‧‧‧?今次我要好好珍惜&保護阿嫂送給我的一對碗。


肥阿哥好鍾意〝高達〞架,所以上次係〝高達展〞拎左本場刊比佢,今日見到實物喇!



沒有留言:

發佈留言