2007年10月30日星期二

昨夜的一場夢‧‧‧

尋晚我大約十點幾就睡了,

還未做完,為何那麼早就睡,因為你~老公。我常常整到你都不知道,有時我整到
你都冇反應,你的答案係
,可能是我比較
,所以你不覺是一回事。


尋晚我又整到,雖然你有問我咩事,但我沒有回答,因為你眼只顧看著電視

,當你問到有點不耐煩才過來看我,之後我嬲得滯
就去睡就發了一個夢,在夢境中‧‧‧



晚上,我和你與一班朋友去睇戲,散場大家行出戲院,之後去到一條行人天橋,你不見了,剩下我和其他朋友,之後我地在天橋上分左2group人傾計,之後就轉了另一個故事。


我和一班朋友在其中一個朋友的屋內,還有她的親戚,我在房內用電腦

,中間發生的事我都忘了,之後我出房間問其他朋友呢?他們說走了,弊!得我一個人,點解唔等埋我丫?我說了
立即走人,打比你說出這件事,跟住又返回之前的地點和人物,但場景轉了少少。


我與一個朋友站在商場與商場中間的行人天橋上傾計,而其他人就在另一邊天橋傾計,我見你咁耐未返我就打比你,我感覺到你當事和另一個朋友好似送人回家,總之有事做,與你傾電話時是白天,但天色灰暗。


我:你幾時返。


老公:6點半。


我:咁耐?


因為我望一望手錶是大約是4點1至4點3,要相隔咁耐才可以回來,跟住我同朋友講去找你,我去左坐巴士,然後我按鐘落車,我行到去車門又行返轉頭,因為我忘記了拎傘,但在車窗的鐵欄上有幾把傘

,我又唔記得邊把係我,擾攘左一陣司機就關上車門,之後我行去司機旁。


我:「我未落車。」


司機話:「唔緊要喇!下個站落。」


我:「頭先你又唔比我落車?


突然間上左橋,我望出車外是有好多條橋,我好驚打比你


我:而家唔知係〝東隧〞定〝西隧〞?


司機居然笑住話:「唔緊要喇!都係一樣。」


跟住我就咸

,因為我唔知點~好驚
,感覺到我去左好遠好遠的地方,夢就結果。


夢一結束我就醒,當時我發現自己是扁了咀想咸

,但我是清醒的,所以制止了自己不要咸,然後我睇鬧鐘是4點9,之後繼續睡


這個夢是不是有東西想表達出來呢


沒有留言:

發佈留言