2007年10月9日星期二

〝U Magazine〞集齊印花~期待明天

今日阿媽放假湊阿B,所以我可以放假一天,明天才回家湊阿B,因為由上星期開始每日早上8點前回家湊阿B,夜晚老公放工來吃飯後一齊回老公家。

星期日肥阿哥&阿嫂回家吃晚飯,我比本

〝U  Magazine〞阿嫂睇。

我:〝U  Magazine〞

換,不過要集齊不同期數印花加$18就可以換到,原價$118。

阿嫂:咁又幾低喎!我阿哥有買,明天回家看看有冇印花。

我:咁你換唔換丫?

肥阿哥:唔換喇!你都冇時間整。(阿嫂諗緊,都未答)

阿嫂:唔換lu。

尋晚阿嫂打比我話明天回娘家吃飯後比印花我。今日原本想打電話比阿嫂剪多幾個印花跟住換多本比阿嫂,但係阿嫂多野做怕阻礙佢工作,所以都係等阿嫂打黎先問,晚上9點幾阿嫂來電比印花我。

我:你仲有冇印花?阿嫂換唔換本書?

阿嫂:我有3個印花,你自己睇下點配搭,有得換先換。(阿嫂怕唔夠分)

我:咁我幫你換喇!老公今日叫同事放工去左一間睇仲有,如果有印花都要星期五才可以換到。

原本我諗住取了印花後即刻去換,但老公尋日上網印左個書樣比同事幫我問有冇得換,所以老公明天幫我比印花同事換,但係我想快D睇本書都係明天換,老公話如果明天早放工就幫我換,遲放的話就搵同事換。


沒有留言:

發佈留言