2007年10月10日星期三

蠱惑、醒目、孤寒

為食到差D食埋我隻手~



阿B唔係打〝功夫〞,佢係跳舞咋~



平時阿B都好孤寒,叫佢請我地食,佢就即刻放晒入口

,就算係比你食,到你差不多食到的時候,佢就會將自己隻手拗向自己,即係食物被佢隻手包住~等你食唔到,然後就放入自己個口到食。咁樣就可以話比你聽我有比你食架,不過你食唔到之麻。


今日如常比餅阿B食,但係我倒左2粒

係我手上,其中一粒得半條魚尾,阿B揸住左半條魚尾又唔食,叫佢比我食又唔比,咁我唯有自己伸個頭去搶~食左,結果阿B又係用
,到食條大魚時,又係唔比我食,正當我預備去搶,阿B就即刻放入口。


阿B都識細既就比你,大既就自己食。這2個星期六、日回來後都發覺阿B大個左,佢識講〝奶奶〞、〝mum mum〞好耐,有時

都會聽到叫〝爸爸〞,咸時就會叫〝媽媽〞
,但幾時才識叫我地呢?


2 則留言:

  1. 好多細路喊o既時候都係叫媽, 玩就叫爸爸, 十個有九個都係. 哈...爸爸只可以陪玩. 哈....

    回覆刪除
  2. 好似又係喎!哈哈‧‧‧!

    回覆刪除