2007年10月18日星期四

哎呀!哎呀!哎呀!咬咬咬


BB出牙仔都會牙癢

,有時都會咬人,但阿B從沒有咬其他人,唯獨是咬我一個,每次都係右邊膊頭,但不是常常發生,平時都係間中咬我地既衫。從阿B出牙仔到現今我都是被咬4、5次,我係咩情況下被咬就是‧‧‧


有時係與阿B玩完後抱起他,又有時阿B突然好興奮

,正因阿B肉緊得滯就會咬我,正統來說阿B都唔係咬我,係咬我件衫,但就唔覺意咬埋我少少肉,當時真係好痛架,被咬的地方都會有紅印。試過有一次正當我跪下攬住預備抱起他時,我起左少少身,但阿B仍然雙腳踏地,突然我感覺到右邊膊頭少少肉被扯住有點痛,我心知是阿B咬我,當時形成一個拉鋸局面。


今晚事發既經過都係我抱住阿B

,但今次阿B連續咬我右邊膊頭2次。


我:「哎呀!阿B好痛丫!阿B又咬我喇!」,阿媽就走過黎。


阿媽:「咬死姑姑媽喇!」,我放低阿B後。


我:「阿媽我係咪紅晒丫?」


阿媽:「有2撻牙印。」


可能阿B門牙出晒,加上大力左,所以今次就有牙印。我等老公放工來到幫我影相,雖沒有牙印,但被咬的地方仍然是紅的。之後,過肥阿哥到比

塋印阿嫂,我梗係有向肥阿哥道出此事。


肥阿哥:「你有冇打佢丫!」


我:「冇丫!佢都唔係有心既~肉緊得滯,佢想咬我件衫,唔覺意咬埋我D肉咋麻,更何況佢只是咬我一個都冇咬其他人。」


沒有留言:

發佈留言