2007年10月21日星期日

平淡中的開心~

悅來酒店~熊貓變身應萬聖節!



今日同阿B去完Playgroup,我與老公行左一陣街,之後等

(老公朋友)
一齊行街,跟住去左買
碟&一個手製
回家一齊打機


我地搵左好耐才搵到賣遊戲碟的地方,買了各人喜歡的遊戲,再去買手製。原來個手製是

~我以為是真的。外型與真的一樣,唯一不同的是在手製背部有〝DUALSHOCK2〞的字樣,但
說是假,我沒有懷疑這說法,因為這方面的知識和經驗他比較豐富,手製是
送的。是真是假都不要緊,最重要的是可以用。


正面係咪同真既一樣呢?但背部多左個〝DUALSHOCK2〞字~



打機我當然沒有,因為我不是太靈巧~遊戲機低B

,睇到我玩你都會忍不住手搶來玩,所以只是看看他們玩和做自己的事,還有一樣重要的任務就是上網幫他們搵攻略和怎樣控制,十分忙碌
。我見到佢地玩到好似小朋友咁~老人變細蚊,好攪笑
。到了晚飯時,我與老公一齊去買壽司做晚飯
,而我就留
一人在家打機,到晚上11點幾
才離去。


平時老公很少打機,就算打機都是用電腦玩槍game,所以在家只是睇報紙和睡

,但剛剛買左老公喜歡的槍game,雖然不會常常玩,起碼老公都有D
又可以陪下我,雖然係佢打機,我做自己野,唔駛成日都睡,好似得我自己一個人咁


是日晚餐~壽司是也!



沒有留言:

發佈留言