2007年10月8日星期一

日之食堂

今日我、老公、肥仔、娣婦帶阿B去打〝流感針〞,跟住就去食晚飯,之前係屋企問過肥仔今晚食乜?肥仔話可能食〝麥麥〞,娣婦聽到話:「唔好掛,我喉嚨痛喎!」,老公就提意食〝拉麵〞

,肥仔就話:「咁不如去果間食喇!有飯、有麵。」。肥仔&娣婦帶埋阿B去搵位先,因為老公陪我去買少少野。去到佢地已經叫左野食,雖然我地遲叫,但大家的食物來的時間都不是相距太遠。


其實,這間食堂之前係999誰是兇手?〝777的日子〞都有提過,這食堂是日本人做老闆兼廚師,但識講廣東話,其他伙計都是香港人,味道不錯,而價錢不是貴。食堂的資料遲些補上。


和食快餐:星期二~休息一天
地址:荃灣荃昌中心昌寧商場地下
電話:2413 0678


〝吞拿魚壽司〞、〝甜蛋壽司〞


〝清酒煮蜆〞


左邊係娣婦先叫、右邊係我叫的,2個〝蟹籽蛋沙律〞賣相都不同~


老公~〝天婦羅烏冬〞


我~〝滑蛋豬扒飯〞



娣婦~〝雞扒烏冬〞


肥仔~〝咖哩牛肉飯〞


沒有留言:

發佈留言