2007年10月25日星期四

烤雞翼~煎Pan版‧同場加映‧蠍子湯

呢埋黑色野,吃不到燶味,味道不錯架!


你飲過未,之前我都未,但今日就係唔知情下嚐到~


今天和明天阿媽都放假,不過今日阿媽要與老豆回鄉去細舅母家取

煲湯,因為阿媽皮膚不好常常都要睇醫生,而細舅母聽說
煲湯對皮膚好,所以就叫細舅母拓人去廣州買,仲要係好貴添!而家冰箱仲有係到


明天我可以放假喇

!我見搬左黎咁耐都冇煮過飯,所以就趁明天放假就
,尋日都問過老公想食咩?但佢話由我話事,我想用焗爐烤雞翼好耐~好就整雞翼,我上網搵到一個幾好的食譜,咁還有什麼好呢
?都是明天才算吧!


今日就在家中醃定雞翼明天煮,我諗橫點都係就整多D今晚做餸,由於家中沒有焗爐,用微波爐又唔知攪幾耐,所以都係用煎pan。當我下鑊後,雞翼的香味尤如BBQ的燒雞翼香~正,但係我一邊煎一邊做其他野,忘了反轉攪到個面燶晒,但野不可以睇表面既,吃的時候一點燶味也沒有,亦不覺得熱氣,味道相當不錯。肥仔都應同我~雞翼像BBQ似的,跟住肥仔又問娣婦。


肥仔:「似唔似〝蜜蜜燒雞翼〞?」


娣婦:「都有D似架。」


肥仔:「如果冇左D黑椒就一樣。」


娣婦:「嗯!」


希望明天都成功就好喇!食譜明天送上。


沒有留言:

發佈留言