2007年10月28日星期日

Hello Kitty 洗衣機

嘩!伯伯送架~



我和老公3點才出發去肥阿哥家,我地未食早餐和午餐,所以就買外賣上去吃。我去到見到阿B指定動作,就係企在〝梳化〞上拎住〝搖控器〞,跟住又走去肥阿哥房用〝搖控器〞玩電視~點解唔得既?又走出廳,都係唔得,梗係喇!係〝有線~搖控器〞伯伯轉左〝Now〞喇~傻仔!


肥仔和娣婦剛剛吃完,到我地開餐,阿B見到我用碗夾〝乾炒牛河〞落個碗到,佢就係老遠一邊張大口一邊行過黎,不過唔好意思~太油膩你不能吃,況且我係比伯伯架!阿B見到我比肥阿哥立即走去肥阿哥到,例牌動作,但都係冇得食。


魔鬼牛角係肥阿哥尋日係公司BBQ派架!


小魔鬼丫~



你話我靚唔靚呢?



睇下幾〝老積〞~



 


沒有留言:

發佈留言