2007年10月14日星期日

耍樂~十月份生日會


這2日都晨早6、7點起身,又全日出街,今日都不願起身

,起身後肩頸比平時痛連帶頭都痛,希望我能捱得住,有時因為肩頸痛會引至我個人好掹,好易向老公發脾氣


今天的派對在〝同屋住〞的新屋進行,平時做的蛋糕都是6吋,但因為多人,所以昨天做的是8吋〝藍莓芝士餅〞

作為生日蛋糕,但係尋日我唔記得左個蛋糕size大左,用番平時6吋的時間焗,結果要番焗~攪到個面比較深色。



我地一齊吃過早餐後,就照常去suppermarket買零食、野飲

,跟住就去耍樂
,我地開左2枱,當然我與老公分開。今日我好叻~打和,因為我不太懂打麻雀,通常都係輸家,但我很喜歡這項運動,都想有人可以教我打,我可以不打錢,我只是享受箇中的樂趣。老公黑仔是今天的大輸家,但又不可以怪他,與他一枱的雀友大多是高手。耍樂完畢,當然是吃晚飯。


我地去了上次〝同屋住〞入伙的大排檔

,正當我預備行上樓梯入去時,老公叫我去另一邊上去,我問點解?老公:「另一邊上去,可能好似上次咁又有免費汽水、啤酒呢?」,去到另一邊點解冇出黎既?終於有喇!又係上次果一個人,佢好似唔認得好地,佢話送汽水比我地,但佢話細細聲
,可能怕比其他客知,真係好秘密她靜靜地放左係我地枱底,今次送了7罐汽水,上次送了啤酒、汽水。我見到有個伙計拎將單行過黎睇,之後好似係張到寫左D野,我就叫〝同屋住〞睇下係咪寫左汽水,睇完張單上有樣野唔知寫乜,一問真係寫左汽水,當然立即取消這項目。在食飯中段時落雨
,好在吃完飯就停左雨。


回到家中,成個人都很疲倦,唔多想郁,我個頭痛到頭先落車時〝櫈一櫈〞就好似有人一槌打落黎,總之。在我沖涼時才記起,之前娣婦在日本訂了2條褲比〝同屋住〞2個女,但係我忘記了,我真係〝大頭蝦〞又〝辦事不力〞

,所以我SMS左〝同屋住〞老婆後,我就去睡
,因為我疲倦之餘頭好痛,每當我搖頭、用力,個頭就好似有人一槌打落黎,很久沒試過這樣痛
。希望明天沒事,可以湊阿B!


從相看來褲管是長短,但實際是一樣長的。



2 則留言:

  1. 頭痛真係好辛苦!!! 保重身體呀!!
    [版主回覆10/16/2007 22:33:00]係丫!我以前常常都會痛到這樣,但冇做野後就沒有,所以現在有點不適應。不過,而家沒有頭痛喇!你都要保重身體丫!

    回覆刪除
  2. 點解你個cake個邊唔似焗過既??好想食~~
    [版主回覆10/18/2007 07:23:00]我焗完時個邊得少少係咁,但雪完之後就成個縮到咁喇!我諗應該係焗得耐個蛋糕縮左。

    回覆刪除