2007年10月6日星期六

壞心情、好心情、壞心情三步曲《〝一句〞真的這麼難嗎?》



今日一早的心情已不好,事原前幾日己講好今日去街買個盒放碗、碟,但尋晚老公有少少激嬲我,所以我冇問今日幾多點出門口又冇叫老公起身。終於老公1點幾起身,叫左我幾次洗頭、換衫出街,我心想出去,但我口話唔去喇!我知道老公唔多想出去,結果都係冇去街,之後老公就落街買報紙順便買野食。

老公返黎即刻話頭先去酒樓買燒味飯的激氣野,佢話問個

〝燒味老〞~
,好似唔多想撈,問係邊到買飛,唔出聲用手指發去另一邊作回答,你要既叉燒乳豬飯~唔知佢斬頭定斬尾比你,叫佢落多D豉油比你~但唔知有冇,你盒乳豬叉燒飯又多過我叉燒油雞飯~$7,又唔係得佢一個做野,又冇人買飯,都咁既態度。打開飯盒見到老公D油朘幾靚,原來表面睇就靚,內裡全部係骨,得一舊係肉。叉燒又係得個樣,肉質好〝鞋〞,而我既乳豬估是夾了很多肥膏的中豬。我知雖然,乳豬係貴D,但其他地方都唔會貴咁多,老公話下次去另一間。

老公食完話頭痛又訓過,而我就開始執屋,雖然,之前都執過,但間屋原先都有些野,再加上老公搬黎既野,就變好多野,我想再執下,希望可以再多一些空間&不想間屋太亂~D野可以歸一D。多左D空間又整齊~得左。時間剛剛好,執完老公起身,我地一齊落街買〝U Magazine〞,因為我睇到好多Blog友都換左

〝U Magazine〞〝名廚‧甜品 DIY Bible〞書。我地去左幾間書報攤、便利店都沒有上一期,有些地方連今期都沒有,還欠一個印花唯有要下星期才可以換到,當我一知道就即刻通知了朋友換書事宜。

我地去了

〝日本城〞睇放碗、碟的盒,但係搵唔到,行到出門口後,我突然覺得好肚餓
,晚餐又唔知食乜又唔知諗到幾時,所以我去左
〝麥麥〞買薯條食
。在萬無目的街上行,因為大家都諗緊食乜,在我腦中浮現左一個〝飯糰〞,我就同老公講:「我是但買舊飯糰食。」,老公聽到:「咁丫!買壽司食喇。」,咁樣就決定左晚餐食乜喇~

享用完晚餐後,我就問老公:「點解你唔讚我既?」(我執左屋),老公:「咩丫!哦!執左咪得囉!」,語氣好似係我應該做,我一聽到就唔開心,我只不過想你。好~我以後都唔執屋,其實呢句野我講過好多次,但都冇實踐,因為我一見到D野〝亂〞就會手痕忍唔住去做,唔通真係要我〝坐言起行〞。

我做既野老公都唔欣賞~從不讚,從來都唔會氹我既,我都知你返工辛苦,所以你的大小事和其他事我都一手包辦~不經你處理、不需要你擔心,有時整野比你食都係想氹下你,我都係想你讚我。每次我嬲的時候~你老是問我什麼事?難度你真的不知道嗎?難度真的這麼難嗎?

明天要去十月份朋友的〝生日BBQ〞,但我的牙肉還是腫痛,比之前好了很多,現在都不可以用門牙咬東西,全都是用大牙咬,希望明天會好返!

  

〝U Magazine〞~〝名廚‧甜品〞換購方法

‧ 剪存2007年9月21日至10月25日期間(第95至99期),刊於U Magazine內任何2個不同期數的印花。

‧ 填妥以下的換購表格,即可於2007年9月28日至10月25日幫間到指定的OK便利店,加$18換購一本原價$118的《名廚‧甜品》。

‧每人只限換購一套,先到先得,換完即止。

‧影印本無效。

‧只限港澳居民換購。

※書內有換購地點


沒有留言:

發佈留言